کد خبر: 582352
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۰:۴۰:۱۹
| |

آگهی

ثروت زندگی‌ام را با آجر ساختم

با شروع کارم در حوزه آجر توانستم ثروت کسب و کارم را چندین برابر کنم که هیچکس باورش نمیشد.

ثروت زندگی‌ام را با آجر ساختم
کد خبر: 582352
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۰:۴۰:۱۹

با شروع کارم در حوزه آجر توانستم ثروت کسب و کارم را چندین برابر کنم که هیچکس باورش نمیشد که با کسب و کار در عرصه آجر کسی بتواند میلیونر شود . حال میخواهم دست شمارا هم بگیرم با من همراه باشید.

آجر نسوز مشبک

امروزه انواع مختلف آجر نسوز مشبک تولید می شود که از معروف ترین آنها می توان به مدل پلاکی، هلالی، شومینه، ال یا گوشه ای، صنعتی و کف اشاره نمود.

هر کدام از این آجرها کاربرد متفاوتی داشته و در کیفیتها و ضخامتهای متنوعی تولید و به فروش می رسد. استفاده از آجر کف فرش و نما و مقاومت ساختمانی قدمتی 5 هزار ساله دارد و در تاریخ تمدن بشر این محصول کاربردهای زیادی داشته، اما اختراع آجر نسوز بر می گردد به اواخر دهه 90 میلادی و توسط شیمیدانهای اروپایی که توانستند آجرهایی تولید کنند که در برابر حرارت و آتش مقاوم بودند و از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار بودند.

به علت همین خاصیت به زودی مورد استقبال تولید کننده ها قرار گرفت و به سرعت کارخانه های زیادی نسبت به تولید این محصول اقدام کردند و به کشورهای زیادی صادر شد.

در حال حاضر کشور در تولید این محصول به خودکفایی رسیده و درصد بسیار ناچیزی از این محصول به کشور وارد می شود و روز به روز در جهت بالاتر بردن کیفیت این محصول در حال تلاش بوده و میزان زیادی از حجم این محصول روزانه تولید و به فروش می رسد. شاید برایتان سوال باشد که آجر نسوز سیمانی چیست؟ این آجرها جهت نمای ساختمان استفاده می شود و در برابر حرارت، تغییرات دمایی و همچنین آتش سوزی بسیار مقاوم بوده و از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار می باشند.

این آجرها بر اساس نوع خاکی که در آنها استفاده شده دارای تنوع رنگی بوده که از متداول ترین رنگهای آن قرمز سمیرمی، شاموتی، خاکستری، رستیک، سفید و مشکی قهوه ای می باشد. توجه نمایید که آجرهای با کیفیت هنگام برخورد به همدیگر صدای بم و تو پری دارند، سطح آنها کاملا صاف و یکدست و بدون حفره بوده، با ایجاد رطوبت روی آن تغییر رنگ نمی دهد و با اشیای تیز مثل ناخن نمی توان روی آنها خط و خش ایجاد نمود، بنابراین هنگام خرید به این موارد دقت نمایید تا محصول با کیفیت را خریداری نمایید.

آجر نسوز کوره

در خصوص تعریف لغوی و عامه پسند آجر نسوز کوره ذکر این نکات ضروری است که آجر نسوز در اصل ساختاری از آجر میباشد که مقاومت دمایی بالایی داشته و در کاربرد اولیه آن برای مصارف صنعتی و کوره های ذوب استفاده میشد. آجرهای نسوز در واقع نوعی چینی هستند که از خاکهای نسوز تهیه می شود. چینی هم نوعی سرامیک مرغوب است که دارای ساختاری ظریفتر و متراکمتر از سفال است. دمای پخت آجرهای نسوز ، حدود ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد می باشد. گروه صنعتی امیران با بهره برداری از خط تولید اجر نسوز خود با ظرفیت ۳۰۰۰۰ تن در سال در زمره معدود تولید کننده های آجر شاموتی کوره قرار گرفت. آجر های کوره امیــــران با فرمولاسیون انحصاری تولید میشوند و در تولید آنها تماما از کانی های معدنی و طبیعی استفاده میشود. محصولات نسوز شاموتی این شرکت از کیفیت و تحمل دمایی بالایی برخوردار بوده که موجب شده این آجرها گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در ساخت کوره های صنعتی با دمای ۱۴۵۰ درجه باشند.

2

آجر نسوز مربعی

آجرنسوز مربعی یکی از محصولاتی که به صورت چهار گوش مربع ساخته می شود برای کف و دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد این محصول در رنگ های مختلفی ساخته می شود یا نه تنها دارای طیف رنگی مختلفی هستند که شامل رنگ نخودی پرتقالی آجری زرد هستند در رنگ های مختلف روانه بازار می‌شود این آجرها در دمای حرارت مختلف روانه بازار می‌شود به خودی خود باعث زیباسازی محیط می گردد این آجرها از مواد مختلف چون سیلیس و اکسید آلومینیوم ساخته می شود که همین امر باعث شده که کیفیت آنها باز رود ها در سایز و اندازه های مختلف روانه بازار می‌شود.

این آجرها زیبای نما ساختمان را بیشتر می کند استحکام را بالا می برد قیمت آجرهای مربعی به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید به زبان است نامه کیفیت آن است.

تمیز کردن آجر های چهارگوش شا بسیار راحت از این آجرها انواع مختلفی دارد فقط تنها ایرادی که دارد ممکن است سوره هایی بر سطح آسان به وجود بیاید دکوراسیون کف آجر های مربعی بسیار با کیفیت است اگر شما به دنبال آن هستید که در کف از فرش کوچک استفاده کنید این اجزا بهترین کار برای زیبا سازی محیط هستند.

 

3

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها