کد خبر: 582183
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ۱۰:۱۶:۱۵
| |

بازگشت زمان معاملات فرابورس به روال سابق

زمان معاملاتی فرابورس ایران که به تازگی تغییر کرده بود با تصمیم سازمان بورس دوباره به زمان قبل بازگشته و این قانون از روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه اجرایی می‌شود.

بازگشت زمان معاملات فرابورس به روال سابق
کد خبر: 582183
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ۱۰:۱۶:۱۵

معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دوباره زمان‌بندی جلسات معاملاتی بازارهای اول، دوم، پایه و شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس دوباره تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، در پی مصوبه هیات مدیره فرابورس و بر اساس ماده سه و چهار دستورالعمل اجرایی نحوه معاملات اوراق بهادار در این بورس، زمان‌بندی جلسه معاملاتی بازار سهام به روال قبل باز می‌گردد.

بدین ترتیب در بازارهای اول، دوم و پایه، پیش‌گشایش از ساعت ۸:۴۵ تا ۹:۰۰، مرحله گشایش رأس ۹:۰۰ و مرحله حراج پیوسته نیز از ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

هیات مدیره فرابورس در تاریخ ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۱ از تغییر زمان معاملات فرابورس خبر داد و اعلام کرد: در بازارهای اول، دوم و پایه، پیش‌گشایش از ساعت ۸:۴۵ تا ۹:۰۰، مرحله گشایش رأس ۹:۰۰ و مرحله حراج پیوسته نیز از ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ خواهد بود. همچنین در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط، پیش‌گشایش از ۸:۴۵ تا ۹:۰۰ و مرحله گشایش اول، ۹:۰۰ در نظر گرفته شده است. در این بازار، مرحله حراج پیوسته از ۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰ و پیش‌گشایش مرحله دوم نیز ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۰۰ تعیین شده است. در بازار SME همچنین مرحله گشایش دوم ساعت ۱۳:۰۰ خواهد بود.

170004141

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها