کد خبر: 579789
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۰:۵۰:۱۵
| |

آرمان امروز:

عشقی تا کجا پای بورس می‌ایستد؟

آرمان امروز نوشت: باید منتظر ماند و دید رئیس بورس تا کجا خواهد توانست پای بازاری بایستد که نگاهش بیش از تصمیمات درون تالار به اتفاقات و تصمیمات خارج از تالار دوخته شده است.

عشقی تا کجا پای بورس می‌ایستد؟
کد خبر: 579789
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۰:۵۰:۱۵

یک سال و نیم از حضور دولت رییسی در پاستور و وعده‌‌هایی که او و تیم اقتصادی‌اش برای بازگرداندن بورس به ریل اصلی دادند، می‌گذرد اما بازار سرمایه همچنان در سراشیبی سقوط قرار دارد. روزنامه آرمان ملی به بهانه ریزش‌های پیاپی بورس درباره سرنوشت مجید عشقی، رییس سازمان بورس گزارشی دارد.

به گزارش آرمان امروز، یاس و ناامیدی در روز پایانی معاملات این هفته به اندازه‌ای بود که تعدادی از سهامداران و معامله‌گران بورس در تالار حافظ تحصن کردند. البته بورس طی دو سال اخیر بارها و بارها شاهد تحصن‌ها و اعتراض‌های سهامداران بوده ولی جز اسامی مسئولانی که هر از چندی استعفا می‌دهند یا به ندرت برکنار می‌شوند چیزی در این بازار تغییر نکرده است.

هر بار بورس به ابهامات و بی‌ثباتی های اقتصادی و غیراقتصادی واکنش نشان می دهد، یک رئیس قربانی این وضعیت می‌شود اما با تغییر رئیس هم چراغ بازار از قرمز به سبز تغییر رنگ نمی‌دهد.

زمزمه استعفای عشقی در روزهای اخیر بارها در بازار پیچیده اما او این شایعات را تکذیب کرده و گفته است پای مسئولیت خود می ایستد. باید منتظر ماند و دید رئیس بورس تا کجا خواهد توانست پای بازاری بایستد که نگاهش بیش از تصمیمات درون تالار به اتفاقات و  تصمیمات خارج از تالار دوخته شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها