کد خبر: 579660
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۱۳:۰۵:۱۹
| |

آگهی

انگور ترش در درمان کم خونی موثر است

انگور گیاهی رونده است و شاخه ‌‌‌‌های آن به صورت طبیعی بر روی زمین حالت خزنده دارد. ساقه، برگ، میوه این گیاه خوردنی است.

انگور ترش در درمان کم خونی موثر است
کد خبر: 579660
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۱۳:۰۵:۱۹

انگور گیاهی رونده است و شاخه ‌‌‌‌های آن به صورت طبیعی بر روی زمین حالت خزنده دارد. ساقه، برگ، میوه این گیاه خوردنی است. انگور متعلق به عصر برنز است و کاشت آن به دوران ما قبل تاریخ و شروع کشاورزی بر می‌‌‌‌ گردد.

انگور ترش

ملاس انگور از آب انگور طبیعی تولید می شود. خوشه های انگور رسیده طبق دستور العمل قدیمی که از اجداد ساکنان هبرون به ارث رسیده است پردازش شده است.

می توانید ملاس انگور ترش را روی یک نان تست شده، مخلوط با رب کنجد میل کنید یا می توانید آن را در حین پخت کیک، بیسکویت و پنکیک اضافه کنید.

خواص شیره انگور

شیره انگور دارای خواص بسیار زیادی است که ازخواص شیره انگور سفید اصل جمله آنها می‌توانیم به مسائلی که برای پوست و مو دارد اشاره کنیم.

همچنین به دلیل وجود ویتامینهای و خواص شیره انگور اصل گیاهی باعث خواهد شد تا گلبولهای قرمز بدن افراد افزایش پیدا کند و این امر باعث طراوت پوست صورت افراد می‌شود.

2

انگور برای سرماخوردگی

کم خونی یکی از بیماریهایی می باشد که زنان بیشتر در معرض این بیماری قرار می گیرند، برای درمان کم خونی مصرف شیره انگور در صبح و به طور ناشتا بسیار تاکید شده است.

آهن و ویتامین B12 بسیار زیادی در شیره انگور میوه انگور وجود دارد که باعث افزایش هموگلوبین در بدن می شوند همچنین انگور برای سرماخوردگی و درمان آن نیزرمفید است. این محصول به محض ورود به بدن شروع به ساختن خون می کنند، به همین دلیل شیره انگور می تواند کم خونی را درمان کند.

3

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها