کد خبر: 578622
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۰:۴۳:۰۲
| |

وزیر ارتباطات:

تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا استفاده از فیلترشکن‌ها جرم‌انگاری شود + ویدئو

وزیر ارتباطات گفت: استفاده از ابزارهای فیلترشکن برای دستگاه ها و گوشی ها آسیب پذیرهای جدی به دنبال خواهد داشت. تلاش‌هایی صورت میگیرد تا استفاده از فیلترشکن ها علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری هم شود.

تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا استفاده از فیلترشکن‌ها جرم‌انگاری شود + ویدئو
کد خبر: 578622
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۰:۴۳:۰۲

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت از کسب و کار فضای مجازی اولویت دولت است، اظهار کرد: خبر خوب امروز مربوط به توسعه اقتصاد دیجیتال و حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی است که یکی از اولویت های دولت سیزدهم است. کارگروه مربوطه دیروز مصوبه بسیار خوبی را برای کسب و کارهای مجازی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از اظهارات زارع پور را در ادامه می خوانید:

*معافیت های مالیاتی برای کسب و کارهای فضای مجازی و تسهیلات بانکی و غیره در قالب ۱۵ ماده به تصویب رسید و پس از نهایی شدن برای اطلاع رسانی آن برنامه خبری خواهیم داشت.

*به موجب این مصوبه جان تازه ای در کسب و کارهای مجازی دمیده خواهد شد و بسیاری از نگرانی های موجود در این زمینه از بین خواهد رفت.

*همانطور که بارها کارشناسان اعلام کردند استفاده از وی پی ان آسیب پذیری دستگاه های کاربران را به دنبال خواهد داشت، زیرا راه رخنه هکرها به گوشی مردم را تسهیل می‌کند. توصیه کارشناسانه این است که مردم تا جایی که می‌توانند از وی پی ان استفاده نکنند.

*استفاده از ابزارهای فیلترشکن برای دستگاه ها و گوشی ها آسیب پذیرهای جدی به دنبال خواهد داشت. تلاش هایی صورت میگیرد تا استفاده از فیلترشکن ها علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری هم شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها