کد خبر: 577237
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۰۷:۵۴:۱۳
| |

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات:

واتساپ و اینستاگرام هنوز فیلتر هستند/ محدودیت‌های اینترنت برداشته شده

طبق اعلام وزیر ارتباطات محدودیت اینترنت در کشور برداشته شده و تنها واتس اپ و اینستاگرام هنوز فیلتر هستند.

واتساپ و اینستاگرام هنوز فیلتر هستند/ محدودیت‌های اینترنت برداشته شده
کد خبر: 577237
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۰۷:۵۴:۱۳

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره شرایط فعلی اینترنت در کشور اظهار کرد: دو روز است که هیچ محدودیتی به غیر از محدودیت بر دو پلتفرم آمریکایی اینستاگرام و واتس آپ آن هم به دلایل امنیتی، وجود ندارد و محدودیت هایی که در روزهای گذشته در بعضی ساعات روز در سطح بین المللی و بنا به ملاحظات امنیتی و دستور نهادهای امنیتی ایجاد می شد برداشته شده است.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: فقط تنها محدودیتی که وجود دارد برای این دو پلتفرم است که تصمیم گیری درباره آنها باید در مراجعی که ذی صلاح هستند و دستور آن را ابلاغ کردند دنبال شود.

زارع پور در ادامه سخنانش گفت: پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت نمی شناسد و هر از چند گاهی نقش محوری در آشوب ها به عهده دارد و موجب نا امنی در کشور می شود، طبیعتاً بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در کشور نیست و به هر حال ممکن است تصمیمات دیگری هم درباره آن گرفته شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه وجود پیام رسانهای متعدد در کشور شاید نیاز و ضرورت نباشد اما نمی شود یک باره همه آن ها را کنار گذاشت، اظهار کرد: یک برنامه مدونی را دنبال می کنیم تا کمک کنیم آنها تقویت شوند و در نهایت دو یا سه پیام رسان در کشور فعال باشند که بتوانند نیازهای مردم را بر طرف کنند.

وی ادامه داد: درحال حاضر تمرکز ما حمایت از پیام رسان هایی است که مردم اقبال بیشتری به آنها نشان داده اند و زیر ساختهای آنها آماده است و در این مدت هم کیفیتشان به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها