کد خبر: 575748
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۲:۱۵:۰۵
| |

کوینکس به‌منظور نمایش آنی تحرکات بازار به کاربران، قابلیت «داده های بازار» را ارائه می‌کند

طبق اعلام رسمی کوینکس، این صرافی در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ به‌منظور افزایش کارآیی وبسایت خود و بهبود تجربهٔ معاملاتی کاربران، و همچنین کمک به پیش‌بینی روند بازار، قابلیت داده های بازار» را به وبسایتش اضافه کرد.

کوینکس به‌منظور نمایش آنی تحرکات بازار به کاربران، قابلیت «داده های بازار» را ارائه می‌کند
کد خبر: 575748
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۲:۱۵:۰۵

طبق اعلام رسمی کوینکس، این صرافی در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ به‌منظور افزایش کارآیی وبسایت خود و بهبود تجربهٔ معاملاتی کاربران، و همچنین کمک به پیش‌بینی روند بازار، قابلیت داده های بازار» را به وبسایتش اضافه کرد (این قابلیت فعلاً برای اپلیکیشن ارائه نشده است).

این قابلیت جدید با گردآوری رتبه‌بندی رمزارزها، روند معاملات، تغییرات قیمتی و تمامی داده‌های تاریخی در یک صفحه، نیازهای کاربران مختلف را برآورده می‌کند. کاربران با استفاده از قابلیت نمای‌کلی بازار می‌توانند آمارهای زیر را به‌صورت بلادرنگ مشاهده کنند:

 (۱) رتبه‌بندی رمزارزها به‌شیوه‌های مختلف: در این بخش پنج رتبه‌بندی بلادرنگ بر اساس بیشترین رشد قیمتی روزانه، بیشترین افت قیمتی روزانه، تعداد جستجوها، و ارزش بازاری و قیمت ارائه شده‌اند، که در پیش‌بینی سریع و دقیق روند به شما کمک می‌کنند.

(۲) توزیع سفارشات: این بخش با ارائهٔ اطلاعات دقیق دربارهٔ پراکندگی اردرهای خرید و فروش، نمایی دقیق از هیجانات بازار را در اختیارتان قرار می‌دهد.

(۳) توزیع تغیرات: در این بخش با نگاه به گاوها و خرس‌های بازار می‌توانید افزایش و کاهش قیمتی رمزارزها را ببینید.

(۴) تاریخچه ارزش بازار و ارزش اجرایی: در این بخش می‌توانید روند تاریخی ارزش بازار یا قیمت اجرا‌شدهٔ همهٔ کوین‌های فهرست‌شده را مشاهده کنید، ۱۰ کوین برتر از لحاظ ارزش بازار را مقایسه کنید، و تغییرات در بازار رمزارزها را با دقت میکروسکوپی تحلیل کنید.

کوینکس

کاربران با استفاده از قابلیت «داده های بازار» می‌توانند آمارهایی همچون افزایش و کاهش قیمت و قیمت اجرا‌شده را بر روی همان وبسایت کوینکس، و بدون نیاز به بازدید از سایر وبسایت‌های ارائه‌دهندهٔ اطلاعات بازار، مشاهده کنند. علاوه بر این کاربران با استفاده از این قابلیت جدید می‌توانند پویایی‌های بازار را به‌صورت بلادرنگ مشاهده کرده و به‌راحتی روندهاى بازار را تحلیل کنند، که به آنها کمک می‌کند تصمیمات معاملاتی دقیق‌تری بگیرند و ریسک‌های معاملاتی‌شان را کاهش دهند.

برای امتحان‌کردن این قابلیت جدید، باید در وبسایت رسمی کوینکس وارد حساب کاربری‌تان شوید، بر روی نوار ناوبری روی «بازار (Market)» کلیک کنید، سپس در گوشهٔ سمت چپ در بالای صفحه روی «داده های بازار (Markets Overview)» بزنید. به‌عنوان کاربر وبسایت کوینکس توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات ارائه‌شده در بخش نمای‌کلی بازار صرفاً جهت راهنمایی ارائه شده‌اند و به هیچ عنوان توصیه به سرمایه‌گذاری نیستند. کاربران هنگام سرمایه‌گذاری در رمزارزها باید دارایی مورد نظر را با احتیاط کامل بررسی کنند. در عین حال، سرمایه‌گذاران باید خودشان روند بازارها را با دقت بررسی کنند و تصمیمات محتاطانه‌ای در زمینهٔ سرمایه‌گذاری بگیرند.

کوینکس اخیراً بخش «ارزهای جدیداً اضافه‌شده به فهرست‌ (New Listing)» را به بخش «بازار (Market)» وبسایت اضافه کرده است و برچسب‌هایی را بر روی تمامی رمزارزهای جدیداً اضافه‌شده به فهرست رمزارزهای پشتیبانی‌شده قرار می‌دهد، که به کاربران کمک می‌کند با سهولت بیشتری رمزارز موردنظرشان را انتخاب کنند. علاوه بر این، کاربران در بخش «ارزهای جدیداً اضافه‌شده به فهرست‌ (New Listing)» می‌توانند تغییرات قیمتی ۲۴ ساعته، زمان اضافه‌شدن به فهرست، و تغییرات قیمتی کلی رمزارزهای جدید را هم ببینند. در کنار این بخش جدید، بخش «فهرست کوین‌ها (Coin List)» هم به بخش «بازار (Market)» اضافه شده است، که به کاربران کمک می‌کند هر زمان که بخواهند آمار مربوط به دارایی‌های‌شان و ارزهای انتخاب‌شده را بررسی کنند و کاملاً از تغییرات دارایی‌های‌شان مطلع شوند.

قابلیت نمای‌کلی بازار به بهبود عملکرد بخش «بازار (Market)» وبسایت کمک کرده است، که نشان‌دهندهٔ تلاش‌های مداوم کوینکس در جهت بهبود خدمات ارائه‌شده به کاربران و تجربهٔ معاملاتی‌شان است. این صرافی می‌کوشد با ارائهٔ محصولات و خدمات کاربرپسند معاملات رمزارزها را تسهیل کند. کوینکس به‌منظور عمل به وعده‌اش، یعنی در اولویت قرار دادن کاربران، اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها