کدام اپراتور خدمات ارزان‌تری در راهپیمایی اربعین ارائه می‌دهد؟

زوار اربعین از چه سیمکارت و طرحی برای کاهش هزینه‌های ارتباطی استفاده کنند؟ پاسخ به این سوال برای کسانی که قصد شرکت در مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) و سفر به کشور عراق را دارند، بسیار مهم است.

کدام اپراتور خدمات ارزان‌تری در راهپیمایی اربعین ارائه می‌دهد؟
کد خبر: 573896
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۱۲:۳۱:۱۰

زوار اربعین از چه سیمکارت و طرحی برای کاهش هزینه‌های ارتباطی استفاده کنند؟ پاسخ به این سوال برای کسانی که قصد شرکت در مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) و سفر به کشور عراق را دارند، بسیار مهم است؛ به‌ویژه اینکه هم گزینه انتخاب اپراتورهای ایرانی و هم شرایط استفاده از اپراتورهای کشور عراق وجود دارد.

به گزارش موبنا، سه اپراتور فعال کشورمان شامل همراه اول، ام.تی.ان-ایرانسل و رایتل خدمات ویژه‌ای را به زوار اربعین ارائه می‌کنند که در این میان بسته نامحدود همراه اول، صرفه‌جویی ۷۶ درصدی را برای مشترکین به همراه دارد.

در بسته نامحدود همراه اول، صرفا با پرداخت ۳۵۰ هزار تومان، سایر هزینه‌ها شامل «هزینه خرید سیمکارت»، «۱۰ دقیقه مکالمه با ایران»، «۱۵ دقیقه مکالمه دریافتی»، «۲۵۰ پیامک به ایران» و «دیتا نامحدود هفتگی» رایگان خواهد بود.

توجه داشته باشید اگر همین خدمات را بخواهید از همراه اول بخرید(بسته دوردنیا ۳ گیگ) به‌طور معمول باید یک میلیون و ۴۵۵ هزار تومان – یا به عبارتی ۷۶ درصد بیشتر – بپردازید. لازم به ذکر است همین خدمات در اپراتور ام.تی.ان-ایرانسل حداقل یک میلیون و ۶۷۵ هزار تومان یا ۷۹ درصد گران‌تر آب می‌خورد! در خصوص رایتل نیز شرایط چندان بهتر نیست. اگر بخواهید خدمات مشابه بسته نامحدود همراه اول را در رایتل دریافت کنید، باید یک میلیون و ۴۴۳ هزار تومان یابه بیان دیگر ۷۶ درصد پول بیشتری بپردازید.

اپراتورهای عراقی هم نه‌تنها خدمات ارزان‌تری به زوار ایرانی ارائه نمی‌کنند؛ بلکه سه اپراتور فعال این کشور یعنی کورک، زین و آسیاسل به ترتیب حداقل هزینه یک میلیون تومان، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و یک میلیون و ۱۶۲ هزار تومان روی دست زائرین اربعین می‌گذارند. در حالی‌که همین خدمات را به سادگی می‌توانید از طریق اپراتور همراه اول با انتخاب بسته نامحدود به قیمت ۳۵۰ هزار تومان دریافت کنید.

فراموش نکنید بسته نامحدود همراه اول حداقل ۲.۹ برابر و حداکثر ۴.۸ برابر ارزان‌تر از تمام بسته‌ها و شرایط قابل دریافت سایر اپراتورها در اربعین سال ۱۴۰۱ است. از طریق جدول زیر می‌توانید جزییات و مقایسه دقیق‌ترین برای مدیریت هزینه‌های خود داشته باشید.

بسته نامحدود همراه اول همراه اول

 

بسته‌ دوردنیا‌ سه گیگ

ایرانسل

 

سه تا بسته یک ‌گیگ

رایتل

 

سه گیگ

کورک زین آسیاسل سرویس‌های مورد نیاز زائرین اربعین(هزار تومان)

 

 

 

رایگان رایگان رایگان ۰ ۲۰ ۱۴۰ ۶۰ هزینه خرید سیمکارت
رایگان ۹۰ ۹۰ ۱۲۵ ۸۲ ۶۷ ۱۰۰ ۱۰ دقیقه مکالمه با ایران
رایگان ۹۰ ۹۰ ۱۱۹ ۰ ۰ ۰ ۱۵ مکالمه دریافتی
رایگان ۳۲۵ ۳۲۵ ۱۲۵ ۷۵۰ ۷۵۰ ۷۵۰ ۲۵۰ پیامک به ایران
رایگان ۲۵۲ ۲۵۲ دیتا نامحدود هفتگی
نامحدود ۹۵۰ ۱۱۷۰ ۱۰۷۴ ۱۴۷ نیاز نیست نیاز نیست دیتای مصرف آزاد/بسته تا ۳گیگ
نیاز نیست ۱۴۵۵ ۱۶۷۵ ۱۴۴۳ ۹۹۹ ۱۲۰۸۲ ۱۱۶۲ جمع کل هزینه زائر
چه سیمکارتی بخریم؟ ۱۴۵۵ ۱۶۷۵ ۱۴۴۳ ۹۹۹ ۱۲۰۸۷ ۱۱۶۲ درصد صرفه‌جویی زائر در مقایسه با بسته ویژه نامحدود
۴.۲ ۴.۸ ۴.۱ ۲.۹ ۳.۵ ۳.۳ چند برابر گران‌تر تمام می‌شود اگر نامحدود نخریم؟
* اپراتور کورک اینترنت هفتگی نامحدود ندارد؛ بنابراین ۵ گیگ محاسبه شده است. برای اپراتورهای ایرانی ۳گیگ مصرف در نظر گرفته‌شده است. جدول برای سادگی به تومان است و نرخ هر دینار عرقی ۲۰ تومان در نظر گرفته‌شده است.

در پایان توجه داشته باشید برای بهره‌مندی از امکانات رومینگ بین‌الملل حتماً نیاز است تا زائران حسینی پیش از خروج از کشور، از فعال بودن سرویس رومینگ بین الملل خود اطمینان حاصل کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها