کد خبر: 570710
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۳ ۱۹:۰۴:۰۷
| |

معاون رئیس جمهور:

آینده اقتصاد ایران در صنعت سازی است/ بازاریابی حلقه مفقوده

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: صنعت سازی هدفی است که اقتصاد ایران به دنبال آن بوده چراکه باید از حالت کارخانه داری خارج شویم.

آینده اقتصاد ایران در صنعت سازی است/ بازاریابی حلقه مفقوده
کد خبر: 570710
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۳ ۱۹:۰۴:۰۷

محسن رضایی عصر امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی بزرگ شهرستان شیراز بیان کرد: از جمله موضوعاتی که باید در اقتصاد ایران به آن توجه شود صنعت سازی است در حالیکه کارخانه‌های مختلفی در ایران وجود داشته اما حلقه‌های واسطه در این میان مفقوده است.

به گزارش مهر، وی افزود: اگر حلقه‌های میانی فعال شود شاهد خواهیم بود که ارتباط کارخانه‌ها و همچنین بازاریابی در میان این بخش‌ها افزایش خواهد یافت.

معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: صنعت سازی موجب می‌شود که کارخانه‌ها از حالت تولید خارج و به سمت ایجاد شبکه تولید رفته و شاهد برندهای بین المللی خواهیم بود.

رضایی در خصوص اقتصاد استان فارس تاکید کرد: در استان فارس این موضوع در چند صنعت مهم همچون الکترونیک وجود دارد و در دیگر صنایع همچون سلامت که در فارس می‌توان در قالب ساخت یک شهرک ایجاد شود، در پتروشیمی نیز بایستی فارس با استان خوزستان و عسلویه متصل شود تا بتوانیم در صنعت بزرگ پتروشیمی کشور سالانه بیش از یک صد میلیارد دلار از طریق ارتباط این سه استان با یکدیگر در زنجیره‌های ارزش پتروشیمی به وجود آورد.

به اعتقاد این مقام مسئول منطقه ویژه اقتصادی یکی از مناطق صنعتی بسیار خوبی است و جهش‌های خوبی در آن به وجود آمده است و بذرهای بسیار خوبی در حوزه صنعت در این منطقه کاشته شده است.

استاندار فارس بیان کرد: از جمله مشکلاتی که در اقتصاد فارس به وضوح دیده می‌شود موضوع مشکلات بانکی است و در جلسه امشب با حضور دکتر رضایی تسهیلاتی که ارائه می‌شود و مشکلاتی که پس از ارائه تسهیلات برای سایر صنعتگران اتفاق می‌افتد بیان و رفع شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها