کد خبر: 570040
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۳:۵۹:۵۲
| |

استقبال سرد بیکاران از سامانه جستجوی شغل وزارت کار

مطابق آمار ارائه شده تا کنون ۲۰۷۸۶ نفر ازجویندگان کار و تعداد ۲۸۹۴ نفر از کارفرمایان در سامانه جستجوی شغل ثبت نام کرده اند.

استقبال سرد بیکاران از سامانه جستجوی شغل وزارت کار
کد خبر: 570040
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۳:۵۹:۵۲

 سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه های جستجوی شغلی، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، رضایت مندی مخاطبان و در نهایت ایجاد پویایی در بازار کار راه اندازی شد و در دی ماه 1400 مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، این سامانه فرصتی است تا رضایت مندی استفاده کنندگان از خدمات کاریابی افزایش یافته و موجبات کاهش بروکراسی اداری، هزینه های جستجوی شغلی و بهبود عملکرد دفاتر کاریابی را فراهم نماید.

مطابق آمار ارائه شده از سوی وزارت کار تا کنون 20786 نفر ازجویندگان کار و تعداد 2894 نفر از کارفرمایان در این سامانه ثبت نام کرده اند  و مشخصات و اطلاعات بیش از 121 هزار فرصت شغلی اعلامی از سوی کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید نیز در سامانه ثبت شده است.

ثبت نام کمتر از 21 هزار نفری افراد کارجو در سامانه جستجوی شغل نشان از شکست این سامانه و عدم موفقیت آن در جلب اعتماد بیکاران نسبت به پیدا کردن شغل از این طریق است.

 کارجویان و کارفرمایان برای کسب اطلاعات از فرصت های شغلی می توانند به سامانه جستجوی شغل به نشانی  https://shoghl.mcls.gov.ir  مراجعه و مراحل ثبت نام را سپری کنند.

14010531142028871259364810

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها