قالیباف سخنگوی وزارت صمت خبر داد:

امکان مبادله پول از طریق غیر بانکی بین ایران و قطر

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برگزاری بازی‌های جام جهانی در قطر گفت: در همین راستا خط مستقیم حمل و نقل کشتیرانی میان دو کشور برقرار و امکان مبادله پول از طریق غیربانکی فراهم شده است.

امکان مبادله پول از طریق غیر بانکی بین ایران و قطر
کد خبر: 569491
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۳:۴۴:۰۰

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به مناسبت برگزاری جام جهانی 2022، پنج نمایشگاه معرفی کالاهای ایرانی در زمینه های مواد غذایی، فرش و صنایع دستی، مبلمان و لوستر، دکوراسیون، مصالح ساختمانی، پوشش و مد اسلامی، هتل داری و کترینگ و خدمات فنی و مهندسی طی مهرماه سال جاری در دوحه با مجوز و نظارت سازمان توسعه تجارت ایران توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، با همکاری مرکز تجاری، سفارت و رایزنی بازرگانی ایران برگزار می شود. 

به گزارش فارس، همچنین مقرر است یک نمایشگاه فرش و صنایع دستی نیز توسط وزارت میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با جام جهانی در قطر برگزار شود. 

سخنگوی وزارت صمت بیان داشت: در همین راستا خط مستقیم حمل و نقل کشتیرانی میان 2 کشور برقرار و امکان مبادله پول از طریق غیربانکی فراهم شده است. 

قالیباف افزود: در جریان این نمایشگاه ها مقرر است علاوه بر معرفی کالاهای صادراتی ایران به تجار قطری، جلسات و نشست‌های تجاری میان تجار دو کشور برگزار شود. 

سخنگوی وزارت صمت افزود: سازمان توسعه تجارت ایران به منظور تسهیل صادرات به قطر در ایام قبل، همزمان و بعد از جام جهانی مذکور اقدام به اخذ مجوزهای لازم جهت معافیت 70 درصد کالاهای صادراتی مذکور به قطر از تعهدات ارزی صادرکنندگان به مدت 6 ماه کرده است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها