کد خبر: 566150
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۱۵:۵۳:۴۴
| |

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس از معاملات قرار داد های دائمی در طول سالهای 2021 و 2022

این گزارش با بررسی بازار و مقایسه صرافی‌ها، چگونگی تغییرات بازار معاملات قراردادهای دائمی طی یک سال گذشته را به خوانندگان نمایش می‌دهد. این گزارش به صورت انحصاری توسط کوینکس پشتیبانی شده است.

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس از معاملات قرار داد های دائمی در طول سالهای 2021 و 2022
کد خبر: 566150
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۱۵:۵۳:۴۴

این گزارش با بررسی  بازار و مقایسه صرافی‌ها، چگونگی تغییرات بازار معاملات قراردادهای دائمی طی یک سال گذشته را به خوانندگان نمایش می‌دهد. این گزارش به صورت انحصاری توسط کوینکس پشتیبانی شده است.

از ماه ژانویه سال ۲۰۲۲، حجم معاملات قراردادهای فیوچرز دائمی تحت تاثیر افت و رکود بازار معاملات اسپات قرار نگرفته و حجم معاملات این بازار بالای ۴۰۰۰ میلیارد دلار باقی ماند.

در ماه می سال ۲۰۲۲، چهار صرافی پیشرو در ارائه خدمات معاملات قراردادهای فیوچرز دائمی شامل بای‌بیت، بایننس، OKX و FTX بیش از ۷۵ درصد از حجم معاملات بازار قراردادهای دائمی را به خود اختصاص دادند.

مجموع قراردادهای باز(open interest) سه صرافی بایننس، OKX و FTX بیش از ۵۳ درصد از کل open interest قراردادهای دائمی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱  را تشکیل می‌دهد.

صرافی‌های ارائه دهنده خدمات معاملات قراردادهای دائمی به طور معمول از اهرم‌های معاملاتی ۱۰۰ برابری پشتیبانی می‌کنند، با این حال، مکانیسم مارجین با چند دارایی را می‌توان یکی از مهم‌ترین نوآوری‌ها در طول سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در نظر گرفت.

امتیاز نقدینگی قراردادهای دائمی صرافی FTX به‌صورت چشمگیری افزایش یافته است، تا جایی که در طول بازار صعودی سال ۲۰۲۱ با پیشی گرفتن از صرافی بای‌بیت، رتبه دوم بازار پس از صرافی بایننس را به خود اختصاص داده است. از ماه می سال ۲۰۲۲، امتیاز نقدینگی قراردادهای دائمی صرافی بای‌بیت هنوز جایگاه خود به ‌عنوان رتبه دوم بازار را حفظ کرده است.

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 01

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 02

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 03

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 04

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 05

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 06

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 07

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 08

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 09

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 010

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 011

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 012

گزارش tokenlnsight و صرافی کوینکس 013

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها