کد خبر: 563543
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۶:۴۴:۵۰
| |

وزیر اقتصاد:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات تبصره ۱۶ تخصیص یافت

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای تسهیلات تبصره ۱۶ که با مدیریت ستاد برنامه ریزی و توسعه استان ها پرداخت می شود حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

۶۰ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات تبصره ۱۶ تخصیص یافت
کد خبر: 563543
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۶:۴۴:۵۰

احسان خاندوزی روز پنجشنبه پس از دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: آیین نامه تسهیلات تبصره ۱۶ که بخشی از آن شامل تسهیلات خرد نظیر ازدواج و غیره و از سوی نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید پرداخت می شود و بخش دیگری تسهیلاتی با مدیریت ستاد برنامه ریزی و توسعه استان است، ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: امروز نیز آیین نامه اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ که تسهیلات اشتغال زایی استان هاست بصورت نهایی ابلاغ و تاکید شد دستگاه ها و بانک های عامل به رده های پایین خود ابلاغ کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: با این اقدامات برنامه داریم از طریق تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ زمینه رشد اعتبارات را برای حوزه اشتغال استان ها فراهم کنیم.

خاندوزی در خصوص بازگشت مالیات به استان ها تاکید کرد: با پیگیری انجام شده و در راستای تاکیدات رییس جمهور و حرکت در راستای عدالت منطقه ای و توزیع پایدار درآمدها و توجه ویژه به مناطق محروم کشور، از اواخر سال گذشته در سازمان امور مالیاتی شرکت هایی که درآمد مالیاتی آنان در استان دیگری و در مرکز وصول می شود را شناسایی و مقرر شد امسال درآمد های مالیاتی به استان های مادر بازگردد که مصادق بارز شرکت های حوزه نفت و گاز ایلام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها