افزودن پیام صوتی به استاتوس واتس‌اپ آزمایش می‌شود

واتس‌اپ سرگرم آزمایش گزینه جدیدی برای فراهم کردن امکان افزودن پیام صوتی توسط کاربران در استاتوس این سرویس پیام رسان است.

افزودن پیام صوتی به استاتوس واتس‌اپ آزمایش می‌شود
کد خبر: 563488
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۲:۰۸:۵۹

واتس‌اپ سرگرم آزمایش گزینه جدیدی برای فراهم کردن امکان افزودن پیام صوتی توسط کاربران در استاتوس این سرویس پیام رسان است.

به گزارش ایسنا، ارسال عکس، ویدیو و متن در قالب استوری که پس از گذشت یک روز ناپدید می‌شوند، توسط اسنپ چت ابداع شد و پس از آن اینستاگرام و اپلیکیشن‌های دیگر از این ایده کپی کردند. کپی‌برداری شرکت مِتا از قابلیت استوری، بیشتر به چشم آمد. این شرکت علاوه بر اپلیکیشن‌های اینستاگرام و فیس بوک، در واتس‌اپ هم این قابلیت را در قالب "استاتوس" معرفی کرد. در حال حاضر کاربران می‌توانند عکس، ویدیو، تصویر متحرک و پیام متنی در استاتوس خود ارسال کنند اما ممکن است به زودی بتوانند از گزینه جدید افزودن پیام صوتی به استاتوس برخوردار شوند.

طبق شواهدی که توسط وب سایت WABetaInfo مشاهده شده است، واتس‌اپ سرگرم کار روی گزینه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد پیامهای صوتی را ضبط کرده و در استاتوس حساب کاربری خود بارگذاری کنند. به محض این که قابلیت مذکور عرضه شود، واتس‌اپ به کاربران اجازه خواهد داد همانند پیامهای صوتی که در یک مکالمه ضبط می‌کنند، پیام صوتی خود برای استاتوس را ضبط کنند.

برای پیامهای صوتی که در استاتوس قرار گرفته و با مخاطبان در واتس‌اپ به اشتراک گذاشته می‌شوند، کاربران می‌توانند از تنظیمات حریم خصوصی مشابهی که برای تصاویر و ویدیوها استفاده می‌کنند، بهره ببرند و پیامهای صوتی هم مانند آنها رمزنگاری نقطه به نقطه خواهند شد.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، واتس‌اپ تنها اپلیکیشنی نیست که در حال آزمایش فراهم کردن امکان ارسال پست‌های صوتی است. توییتر هم مدتی است در حال آزمایش گزینه‌ای برای ارسال توییت‌های صوتی در نسخه iOS این اپلیکیشن است اما این قابلیت هنوز برای همه کاربران فراهم نشده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها