کد خبر: 560411
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۷:۰۷:۱۱
| |

آغاز فروش نان با کارتخوان هوشمند در اردستان

سرپرست جهادکشاورزی شهرستان اردستان گفت: طرح هوشمند سازی عرضه نان، با اتصال نانوایی ها به دستگاه های کارتخوان ویژه در اردستان آغاز شد.

آغاز فروش نان با کارتخوان هوشمند در اردستان
کد خبر: 560411
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۷:۰۷:۱۱

اسحاق شفیعی، امروز(دوشنبه، ۶ تیرماه) در حاشیه اجرای این طرح، اظهار کرد: طرح هوشمند سازی عرضه نان، با اتصال نانوایی‌ها به دستگاه‌های کارتخوان ویژه در اردستان آغاز شد و مردم می‌توانند نان مورد نیاز خود را از طریق همه کارت‌های بانکی، بدون افزایش قیمت نان و سهمیه بندی خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه با اجرای این طرح قرار نیست قیمت نان گران شود و به‌ ازای فروش نان، یارانه به حساب نانوا واریز می‌شود، افزود: هدف طرح اصلاح چرخه معیوب تخلف در توزیع یارانه آرد و نان و کاهش مشکلات مردم است.

سرپرست جهادکشاورزی اردستان، جلوگیری از گرانفروشی، قاچاق آرد و تخصیص آرد بر مبنای فعالیت نانوایی‌ها با توجه به ابزارهای نظارتی سامانه یاد شده را از مهمترین نقاط قوت این طرح برشمرد و ادامه داد: با اجرای این طرح از مصارف غیر معمول آرد جلوگیری خواهد شد و مشخص می‌شود که نانوایی‌ها چه میزان عرضه نان داشته‌اند و به چه میزان آرد نیاز است تا بتوانند آن‌ را مدیریت کنند.

شفیعی با بیان اینکه هم‌اکنون کار توزیع دستگاه کارتخوان در شهرستان توسط بانک سپه در حال انجام است‌، گفت: در شهرستان اردستان حدود ۸۷ واحد نانوایی نرمه پز و خشکه پز فعالیت می‌کنند و دستگاه‌های طرح هوشمند سازی عرضه نان به مرور برای همه نانوایی‌ها نصب می شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم هیچ نگرانی از اجرای این طرح نداشته باشند، گفت: همشهریان در صورت نداشتن کارت بانکی، می‌توانند خرید نان را از طریق کارت معینی که در اختیار صاحب نانوایی است، انجام دهند.

سرپرست جهادکشاورزی اردستان، ابراز امیدواری کرد: با اجرای کامل این طرح شاهد افزایش کیفیت نان در سطح این شهرستان باشیم و بسیاری از مسائل و مشکلاتی که ممکن است در حوزه آرد و نان به وجود آید، مدیریت و رضایت بیشتری برای شهروندان حاصل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها