کد خبر: 550870
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۱:۳۵:۵۱
| |

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

قرار است دولت کارتخوان‌هایی را به منظور خرید نان در نانوایی‌ها نصب کند

اگر هر خانوار بیش از حد معمول نان مصرف کند، دولت می‌تواند پیگیری کند/دولت مابه تفاوت قیمت نان دولتی و آزاد را به حساب نانوایی واریز می‌کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هرگونه سهمیه بندی و یا کوپنی شدن توزیع نان در کشور را تکذیب کرد.

قرار است دولت کارتخوان‌هایی را به منظور خرید نان در نانوایی‌ها نصب کند
کد خبر: 550870
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۱:۳۵:۵۱

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص جزئیات طرح دولت برای مردم سازی نظام پرداخت یارانه ها در بخش آرد و نان گفت: قرار است دولت کارتخوان هایی را در نانوایی ها نصب کند که هر کدام از اعضای خانواده می تواند با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار با استفاده از کارت شخصی خود از طریق این کارتخوان نان به هر مقدار که خواست خریداری کند.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار موجب می شود که از هرگونه سوء استفاده در نانوایی ها جلوگیری شود، در این صورت اگر هر خانوار بیش از حد معمول مصرف کنند، دولت می‌تواند پیگیری کند که نان به مصرف دام و یا قاچاق نرسد.

وی اظهار داشت: دولت مابه تفاوت قیمت نان دولتی و آزاد را هر شب از خزانه به حساب نانوایی واریز خواهد کرد. عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: هیچگونه سهمیه بندی در مصرف نان وجود ندارد.

رییس جمهور در همین ارتباط در نشست هم‌اندیشی با جمعی از اصناف و اتحادیه‌ها با بیان اینکه دولت نه به دنبال حذف یارانه کالاهای اساسی، بلکه درصدد اصلاح نحوه و محل تخصیص این یارانه‌ها است، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که با کمک اصناف و اتحادیه‌ها، مردم مزه شیرین عدالت را در پرداخت یارانه‌ها بچشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها