حذف ارز ترجیحی برای توسعه اقتصادی کشور ضروری بود

دستور وزیر کشور به استانداران: با نظارت دقیق میدانی قیمت‌ها کنترل شود

وزیر کشور، حذف ارز ترجیحی را برای توسعه اقتصادی کشور ضروری دانست و از استانداران سراسر کشور خواست که با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت‌ها داشته باشند.

دستور وزیر کشور به استانداران: با نظارت دقیق میدانی قیمت‌ها کنترل شود
کد خبر: 559041
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۱۹:۰۸:۳۰

احمد وحیدی در نشست عنوان جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به تنطیم بازار که با حضور استانداران سراسر کشور و چند تن از وزرا در وزارت کشور برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

به گزارش ایرنا، وی حذف ارز ترجیحی را برای توسعه اقتصادی کشور ضروری دانست و افزود: با هماهنگی همه دستگاه ها، این اقدام به شکل مناسبی انجام شد. همچنین با برنامه ریزی صحیح و به موقع، تبعات خاص امنیتی در فرایند اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ایجاد نشد.

وزیر کشور افزود: اقناع افکار عمومی نسبت به ضرورت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها همچنان ضرورت دارد و باید هر چه بیشتر ابعاد این طرح بزرگ اصلاح اقتصادی، روشن و تبیین شود.

 وحیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری کشور برای کنترل قیمت ها و تامین اقلام مورد نیاز مردم از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت ها داشته باشند.

وی با تاکید بر کنترل قیمت کالا ها و اجاره بها خاطرنشان کرد: نباید خارج از عرف که ۲۵ درصد در کلان شهر و ۲۰ درصد در سایر شهرهاست، اجاره بها افزایش یابد.

وزیر کشور نظارت مردمی برای کنترل دقیق بازار را ضروری دانست و تصریح کرد: همه دفتر املاک موظف هستند بر این اساس عمل کنند و با متخلفان برخورد می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها