کد خبر: 558172
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۱۴:۲۸:۵۸
| |

نوسان دلار در کانال ۲۷ هزار تومان در صرافی‌های بانکی

قیمت فروش دلار امروز (پنجشنبه، ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱) در صرافی‌های بانکی با ۱۴۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۷ هزار و ۴۳۹ تومان معامله شد.

نوسان دلار در کانال ۲۷ هزار تومان در صرافی‌های بانکی
کد خبر: 558172
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۱۴:۲۸:۵۸

نرخ فروش یورو امروز در صرافی‌های بانکی با ۶ تومان کاهش نسبت به روز گذشته  ۲۸ هزار و ۷۲۷ تومان معامله شد.

به گزارش ایرنا، قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی امروز ۲۷ هزار و ۱۶۶ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۴۴۲ تومان اعلام شد.

علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۸۷۴ تومان و نرخ فروش آن ۲۷ هزار و ۱۱۸ تومان بود.

این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۷ هزار و ۹۱۸ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۸ هزار و ۱۷۲ تومان اعلام شد.

همچنین، در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۴۱۰ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۵ هزار و ۴۲۳ تومان معامله شد.

افزایش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی از ابتدای سال ۱۴۰۰ شروع شد و خردادماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و نوسان قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ادامه یافت.

قیمت دلار به طور مشخص ۲۴ آذرماه در کانال ۲۷ هزار تومان ثابت ماند. در روزهای سرد زمستانی نرخ ارز سیر نزولی را شروع کرد و پس از ۶ ماه دوباره به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت و در آخرین روزهای دی‌ماه دوباره به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت. سیر نزولی قیمت‌ها ادامه داشت تا اینکه در ۱۷ بهمن‌ماه در کانال ۲۴ هزار تومان نوسان داشت.

با شروع سال جدید قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در قیمت ۲۵ هزار تومان و سپس از  ۱۱ خرداد ماه در کانال ۲۶ هزار تومان نوسان داشت و حالا چند روزی است که در محدوده قیمتی ۲۷ هزار تومان در نوسان است. 

169750971

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها