کد خبر: 557053
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۵:۳۹:۳۷
| |

معاون استاندار تهران تاکید کرد:

الزام دستگاه‌ها به اجرای مصوبه تغییر ساعات کار اداری از امروز

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با تاکید بر الزام دستگاه‌های اجرایی برای اجرای مصوبه تغییر ساعات کار اداری گفت: فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی از امروز شنبه ۲۱ خردادماه لغایت ۳شهریورماه سال جاری از ساعت ۷ صبح آغاز و ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پایان می‌یابد.

الزام دستگاه‌ها به اجرای مصوبه تغییر ساعات کار اداری از امروز
کد خبر: 557053
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۵:۳۹:۳۷

قدرت اله شفیقی با تاکید بر اینکه مصوبه تغییر ساعات کار ادارات از روز چهارشنبه به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است تا از امروز شنبه ۲۱ خردادماه اجرایی شود، افزود: بر اساس تصویب نامه هیات وزیران در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری و به استناد اعلام سخنگوی هیات دولت به منظور حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور و مدیریت مصرف برق ساعت اداری در استان تهران از تاریخ امروز ۲۱ خردادماه لغایت سوم شهریورماه سال جاری از ساعت ۷صبح تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر اساس بند ۲ تصویب نامه فوق الذکر دستگاه های اجرایی، بانک ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظف هستند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیر ضروری و سامانه های سرمایشی، اقدام نمایند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: کلیه دستگاه های اجرایی مشمول این بخشنامه، موظف هستند از ساعت ۱۳ نسبت به خاموش کردن کلیه تجهیزات سرمایشی مرکزی و غیرمرکزی اقدام کنند. همچنین دمای سیستم های سرمایشی در ساعات کار حداقل بر روی ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم شود.

وی تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های مشمول موظف هستند در ساعات اداری از حداکثر ظرفیت های مولد برق اضطراری موجود استفاده کنند. بی تردید نظارت و حسن انجام امور بر عهده بالاترین مقام دستگاه بوده و از طریق مبادی ذیربط کنترل و نظارت انجام خواهد شد.

نامه ابلاغ تغییر ساعت کار ادارات استان تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها