کد خبر: 556716
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۹:۲۹:۴۷
| |

12 اداره پرمصرف برق در سیستان و بلوچستان تذکر گرفتند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: میزان مصرف عمومی و دولتی برق در سیستان و بلوچستان ۲۰ درصد است و تا روز گذشته 12 اداره تذکر و محدودیت مصرف دریافت کرده‌اند.

12 اداره پرمصرف برق در سیستان و بلوچستان تذکر گرفتند
کد خبر: 556716
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۹:۲۹:۴۷

​ علیرضا پرنده مطلق امروز اظهار کرد: میزان مصرف عمومی و دولتی برق در سیستان و بلوچستان ۲۰ درصد است و تا روز گذشته 12 اداره تذکر و محدودیت مصرف دریافت کرده‌اند.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پایش مصرف ادرات بصورت دائم و لحظه‌ای انجام می‌شود، افزود: میزان مصرف برق خانگی 56 درصد است.

وی گفت: با توجه به اجرای برنامه مدیریت مصرف برق در سطح کشور لزوم کاهش مصرف برق ادارات دولتی طبق مصوبه هیئت وزیران به میزان ۳۰درصد در زمان وقت اداری و ۶۰ درصد بعد از پایان وقت اداری نسبت به مدت مشابه سال قبل مورد توجه و پایش خواهد بود و به جهت تعامل در راستای تحقق این مهم شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان آمادگی ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی جهت نگهداری و بهره‌برداری از مولد های اضطراری موجود در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان را اعلام می‌نماید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود ۷۰ مگاوات ظرفیت تولید برق توسط مولدهای اضطراری در سطح استان، عدم بکارگیری از این ظرفیت به دلیل نقص فنی و یا عدم آشنایی با تجهیزات مولدها که اکثرآ از نوع دیزل ژنراتور هستند را غیر قابل قبول دانست و اضافه کرد: در شرایط کنونی استفاده از این مولدها در جهت گذر از پیک بار بسیار حائز اهمیت است.

پرنده مطلق گفت: در سنوات گذشته عقد تفاهم‌نامه با بیمارستان‌ها، سازمان انتقال خون، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نهادهای متقاضی در خصوص ارائه مشاوره و نگهداری مولدهای دیزل اضطراری تجریه موفقی را رقم زده است که تسری آن به سایر بخش‌ها همانند سازمان‌های خصوصی، شهرک‌های صنعتی، صنایع کوچک و بزرگ استان در قالب عقد تفاهم‌نامه موجبات تکرار این تجربه موفق در مقیاس بزرگتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ضمن درخواست از همه مردم فهیم و شریف استان سیستان و بلوچستان در زمینه مشارکت همه‌ جانبه و رعایت نکات مدیریت مصرف برق بخصوص در ساعات اوج مصرف، بر انجام مسئولیت این شرکت که انتقال و تامین برق پایدار است تاکید کرد و گفت: تمام امکانات و تجهیزات موجود در مجموعه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان جهت دستیابی به این هدف بکارگیری خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها