کد خبر: 555431
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ۰۹:۲۷:۴۱
| |

۱۰ نانوایی متخلف در همدان پلمب شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: در روزهای گذشته بیش از ۱۰ نانوایی متخلف در استان همدان پلمب شده است.

۱۰ نانوایی متخلف در همدان پلمب شد
کد خبر: 555431
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ۰۹:۲۷:۴۱

ظاهر پور مجاهد اظهار داشت: روزانه 30 تا 50 اکیپ بازرسی در سطح استان فعال است و عمده بازدیدها در حوزه آرد و نان است.

به گزارش تسنیم، وی با تاکید بر اینکه گزارش و نتیجه این بازدیدها به صورت روزانه به وزارت کشور اعلام می‌شود، تصریح کرد: بعضی روزها خودم شخصا بدون اطلاع و سرزده، از نانوایی‌ها بازدید می‌کنم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه اختلاف قیمت آرد یارانه‌ای و آزاد، 15 برابر قیمت است، عنوان کرد: این اختلاف قیمت سبب سوء استفاده برخی نانوایان و قاچاق آرد شده است.

پور مجاهد با تاکید بر اینکه دستگاه کارتخوان نانوایی‌ها از طریق بانک مرکزی رصد می‌شود، اظهار داشت: شرایطی فراهم شده که جلوی هرگونه سوء استفاده و تخلف گرفته شود‌.

وی از افزایش ساعت کاری 50 نانوایی در شهرستانهای همدان و ملایر خبر داد و گفت: این اقدام برای جلوگیری از ایجاد صف و شلوغی نانوایی‌ها انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تصریح کرد: ساعت کاری 30 نانوایی در همدان و 20 نانوایی در ملایر، تا ساعت 11 شب افزایش یافته است.

پور مجاهد با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی در زمینه نرخ نان سنتی و آرد نانوایان سنتی صورت نگرفته است، عنوان کرد: بنابراین با هرگونه گرانفروشی و سوء استفاده از موقعیت، برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر تخلف نانوایان تکرار شود مجبور به پلمب و نصب پرده تخلف برای آن واحد می‌شویم، گفت: از هفته قبل به فرمانداران نامه زدیم که بازدید از نانوایی‌های روستاها را هم مد نظر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان افزود: با مسئولیت و هماهنگی مدیرکل بازرسی استانداری همدان، یک گروه بازرسی استانی تشکیل شده که نظارت بر بازار تشدید شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها