کد خبر: 552894
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۰۷:۴۶:۵۲
| |

وزیر جهاد کشاورزی: توزیع کالاهای اساسی بدون وقفه در حال انجام است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی: توزیع کالاهای اساسی بدون وقفه در حال انجام است
کد خبر: 552894
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۰۷:۴۶:۵۲

 «سید جواد ساداتی نژاد» در جلسه قرارگاه امنیت غذایی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در تامین اقلام مصرفی موردنیاز مردم وجود ندارد، افزود: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه  با تدابیر اندیشیده شده میزان ذخایر و عرضه کالاهای اساسی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد اظهار داشت: این موضوع زمینه‌ساز آرامش هرچه بیشتر بازار در آینده و به دنبال آن آرامش خاطر شهروندان است.

وی یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی به‌عنوان محور اصلی امنیت غذایی کشور باید تامین، تولید و توزیع اقلام مصرفی سبد غذایی خانوار را به‌صورت روزانه رصد و تقویت کند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها