محسنی بندپی:

حذف ارز ترجیحی به نفع مردم است/ همراهی مجلس با دولت در طرح تحول اقتصادی

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول بیش از ۴۰ سال گذشته چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور همواره افرادی بودند که آب به آسیاب دشمن می‌ریختند و در این زمینه باید هوشیار باشیم و بدانیم حذف ارز ترجیحی به نفع مردم است.

حذف ارز ترجیحی به نفع مردم است/ همراهی مجلس با دولت در طرح تحول اقتصادی
کد خبر: 552593
|
۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ۱۰:۰۷:۰۸

محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: اینکه دولت دست به تحول اقتصادی زد و این‌ مهم در دولت‌های قبل اتفاق نیفتاد نشان‌دهنده عزم بالای دولت است‌.

​به گزارش فارس، وی با بیان اینکه از ابتدای مجلس یازدهم مصمم به اجرای این طرح بودیم ولی به‌دلیل تورم و همچنین نبود اراده در دولت دوازدهم این مهم محقق نشد، افزود: مجلس این مهم را در لایحه بودجه ۱۴۰۱ در اختیار دولت سیزدهم قرار داد و دولت به این نتیجه رسید به جای یارانه دادن به یک‌سری افراد که به نوعی تخلف‌شان آشکار است در بحث حذف ترجیحی تصمیم به حذف ارز ترجیحی گرفت و اینکه یارانه را دراختیار انتهای حلقه یعنی مصرف کننده قرار دهد.

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس نیز در این زمینه در کنار دولت است، اضافه کرد: همان‌گونه رئیس‌جمهور اعلام کردند اگر لازم باشد آبروی خودم را می‌گذارم همه ما باید آبروی خودمان را بگذاریم تا این این موضوع اقتصادی به نحو احسن اجرا و از گردونه خارج شود.

محسنی بندپی با تاکید بر ضرورت همراهی و همکاری مردم، خاطرنشان کرد: چند کالا باید به قیمت روز به فروش برسد و این موضوع نباید به همه کالا تعمیم داده شود؛ البته همواره کسانی هستند که می‌خواهند  از آب گل‌آلود ماهی بگیرند که در این زمینه نقش دستگاه‌های نظارتی کاملا پررنگ است و نقش برجسته‌ای دارند تا بازار به وضعیت باثباتی برسد.

وی تصریح کرد: در طول بیش از ۴۰ سال گذشته چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور همواره افرادی بودند که آب به آسیاب دشمن می‌ریختند و در این زمینه باید هوشیار باشیم و بدانیم این اتفاق به نفع مردم است.

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با اهتمام دستگاه‌های نظارتی و همچنین هوشیاری مردم این طرح مهم اقتصادی با سلامت به مقصد برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها