کد خبر: 551777
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۹:۲۲:۰۱
| |

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان:

اصلاح یارانه ها در راستای اجرای عدالت است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ارز ترجیحی را حذف نشده خواند و گفت: ارز ترجیحی حذف نشده بلکه در مسیر درست خود و در راستای اجرای عدالت قرار گرفته است.

اصلاح یارانه ها در راستای اجرای عدالت است
کد خبر: 551777
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۹:۲۲:۰۱

علیرضا زندیان امروز(24 اردیبهشت) در گردهمایی دهیاران شهرستان بیجار که در محل سالن مجتمع نور برگزار شد، عنوان کرد: مردم فکر می کنند ارز ترجیحی حذف شده در حالی که با اجرای این طرح پرداخت آن در مسیر درست خود قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: ۵۰ درصد تولید ناخالص دولت به یارانه ها اختصاص داشت و تا به امروز بسیاری از اوراق دولت قبل، پرداخت شده است و با اجرای این طرح دست رانتخواران و افراد سود جو قطع و به زودی شاهد نتایج مثبت آن و بهبود معیشت مردم خواهیم بود.

زندیان خطاب به مسولان گفت: مسولان نباید به دنبال اتمام پروژه ها صرفا در زمان مدیریت خود باشند بلکه مسئله ی حائز اهمیت کیفیت اجرای پروژه هاست.

نماینده مردم بیجار با اشاره به زیر ساخت های نامناسب بیجار گفت: تامین این زیر ساخت ها باید از چند سال پیش صورت می گرفت تا اکنون شاهد توسعه، پیشرفت صنعت و آبادانی بیجار بودیم نه اینکه بخواهیم از امروز به فکر تامین این زیرساخت ها باشیم.

وی همچنین به کاهش جمعیت روستایی از سال 70 تاکنون، اشاره کرد و تصریح کرد: عدم مدیریت صحیح در راستای نگهداری جمعیت در روستاها، نقص دیدگاه کیفی در توسعه ی فیزیکی روستاها، عدم تخصیص بودجه مستمر برای دهیاری ها، نبود استقلال عمل از سوی دهیاران و ... از جمله نقاط ضعف شهرستان دانست.

زندیان ضمن دعوت مدیران ادارات به تعامل سازنده و حمایت های حقوقی از دهیاران بیان کرد: دهیاران و شوراهای روستایی مقیاس کوچکتری از شورای شهر و شهردار هستند و باید از پیشنهادات سازنده ی آنها در پیشبرد طرح ها استفاده کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان این را نیز اضافه کرد که خلاء هایی در امر فعالیت دهیاران از جمله عدم امنیت شغلی و نبود بیمه ی جامع وجود دارد که امید است هر چه سریعتر مرتفع شود.

زندیان در پایان خاطر نشان کرد: همچنان به دنبال احقاق حق کشاورزان و حق آبه ی سد تالوار هستیم، تا میزان این حق آبه را به ۱۰ هزار هکتار برسانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها