حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس:

مدیران خودرو ساز بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از نزدیکان و اقوام خود استخدام کرده‌اند

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس با تأکید بر حساب‌کشی مجلس با تحقیق و تفحص از شرکت‌ها خودروسازی گفت: مدیران شرکت‌های خودرو سازی بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از نزدیکان و اقوام خود استخدام کرده‌اند که این رویه باید اصلاح شود.

مدیران خودرو ساز بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از نزدیکان و اقوام خود استخدام کرده‌اند
کد خبر: 551982
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ۰۸:۳۴:۳۲

حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس با تأکید بر حساب‌کشی مجلس با تحقیق و تفحص از شرکت‌ها خودروسازی گفت: مدیران شرکت‌های خودرو سازی بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از نزدیکان و اقوام خود استخدام کرده‌اند که این رویه باید اصلاح شود.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نوروزی با اشاره به مصوبه مجلس بر ارزانی خودرو در کشور اظهار داشت: واردات خودرو خارجی به کشور باید انجام شود، زیرا که این مهم باعث کاهش قیمت و رقابتی شدن کیفیت خودرو خواهد شد.

وی افزود: خودور سازان داخلی باید بدانند که خودرو‌های بی‌کیفیت آن‌ها باعث واردات خودرو‌های خارجی شده است.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در ادامه گفت: نظرات مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، مجلس و دولت بر واردات خودرو است تا بخش کمبود خودرو در کشور تأمین شود.

نوروزی با بیان اینکه خودروسازان داخلی با افزایش قیمت مشکلات خودشان را حل می‌کردند ابراز داشت: وزیر صمت باید شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و دیگر شرکت‌های وابسته را به بخش خصوصی واگذار کنند تا مشکلات حل شود.

وی به بدهی ۸۰ هزار میلیاردی سالانه خودروسازان در کشور اشاره کرد و گفت: سهامداران اصلی و بخش خصوصی خودروسازان برنامه‌های مهمی برای این شرکت‌ها دارند و وعده داده‌اند در صورت خصوصی‌سازی هیچ بدهی نداشته باشند.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس بیان کرد: مدیران خودروساز‌ها بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از اقوام خود را در شرکت‌ها استخدام کرده‌اند که باید این رویه به‌کارگیری و انتصابات فامیلی اصلاح شود.

نوروزی با تأکید بر کاهش قیمت خودرو‌های داخلی خاطرنشان کرد: مدیران گذشته و بازنشسته‌ها باید میز‌های مدیریتی را رها کرده و جوانان انقلابی و مؤمن مدیریت را به دست بگیرند، زیرا که تحقیق و تفحص در مجلس از خودروسازان رأی آورده است و قطعاً پیگیری خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها