سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهادکشاورزی:

طرح مردمی‌سازی یارانه کالاهای اساسی از فردا اجرا می‌شود

وزیر جهاد گفت: از فردا برای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالاهای اساسی، میز همکاری بین سه سازمان‌ها تشکیل می‌شود تا مسائل را در استان‌ها و شهرستان‌ها زیر نظر داشته باشد.

طرح مردمی‌سازی یارانه کالاهای اساسی از فردا اجرا می‌شود
کد خبر: 551328
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۱۴:۴۷:۰۳

 سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط مستقیم با خبر ساعت ۲۱ شبکه خبر در رابطه با موضوع طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه کالاهای اساسی، اظهار کرد: امشب ما میزبان وزیر صمت و وزیر دادگستری بودیم، این جلسه مشترک با تمام روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت و سازمان تعزیرات در کل کشور برگزار شد تا یک همگرایی و هم افزایی مثبت بین این بخش ها ، برای فعالیت در استان ها باشد.

به گزارش مهر، وی افزود: ما وظیفه تامین، توزیع و نظارت بر بازار را داریم که بسیار مهم است.

ساداتی نژاد با بیان این که در وزارت جهاد کشاورزی هیچ مشکلی برای تامین مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات نداریم و تمام محصولات در حال تولید است، گفت: از فردا میز همکاری بین سه سازمان‌ها تشکیل می‌شود تا مسائل را در استان ها و شهرستان ها زیر نظر داشته باشیم و شرایط خوبی بر کشور حاکم باشد.

وی افزود: یکی از مباحثی که در جلسه امشب بررسی شد این بود که در حوزه تامین، اتحادیه‌ها و تشکل‌های که در حوزه کالاهای اساسی فعال هستند به روسای بانک های کشاورزی کل استان ها معرفی شوند تا مسائل سرمایه در گردش آنها برطرف شود.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: دامدار کارت روستایی و عشایری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید نهاده های دامی با تسهیلات ارزان‌قیمت مورد توافق قرار گرفت که توسط بانک کشاورزی عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی دارد مازاد مرغ، تخم مرغ و دام مازاد دامداران را خریداری کند، همچنین تامین نهاده های دامی توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شده و در تامین روغن هیچ مشکلی وجود ندارد.

ساداتی نژاد گفت: ما در تامین روغن و سایر کالاها هیچ مشکلی در کشور نداریم و طرح مردمی سازی یارانه ها که توسط ریاست جمهوری در شب گذشته شروع شده است، در گام دوم به خوبی و با همکاری مردم و بنگاه‌های تولیدی پیش خواهد رفت.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که در توزیع و نظارت مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: آرامش خوبی در کشور برقرار است و با همکاری هر سه سازمان از فردا شرایط مطلوب تری در کشور به وجود خواهد آمد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها