کد خبر: 551191
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۱۸:۵۸:۰۰
| |

آمادگی بسیج اصناف برای کمک به دولت در طرح اصلاح یارانه کالاهای اساسی

مسئول سازمان بسیج اصناف از آمادگی بسیج اصناف برای کمک به دولت در اجرای طرح اصلاح یارانه کالاهای اساسی خبرداد.

آمادگی بسیج اصناف برای کمک به دولت در طرح اصلاح یارانه کالاهای اساسی
کد خبر: 551191
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۱۸:۵۸:۰۰

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با توجه به اجرای طرح ساماندهی یارانه‌ها توسط دولت که با مصوبه مجلس انجام شد و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد همراهی آحاد مردم در حمایت از طرح‌های اقتصادی دولت، سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی  و همه‌ی رده‌های مربوطه در سراسر کشور همانطور که در شش ماه گذشته در کمک به دولت بر بحث بازرسی و نظارت‌ها فعال بودن ان شاء الله موثرتر از گذشته این اقدامات را با محوریت سازمان های جهاد کشاورزی و صمت دنبال خواهند کرد.

​به گزارش فارس، حسن پور افزود: از طرفی با اتحادیه های صنفی، اتاق‌های اصناف و بازرگانی سراسر کشور جلسات متعددی برگزار گردید و آمادگی کامل جهت اجرای این طرح اقتصادی بسیار مهم وجود دارد امید است با اجرای صحیح این طرح بتوان ریشه فساد  و رانت را که سال های سال است گرفتار آن هستیم قطع شود.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: اتحادیه ها، بازاریان و بخش خصوصی باید وظیفه قانونی نظارت و بازرسی را انجام دهند، بسیج هم مثل همیشه در کنار دولت، اتحادیه ها و اتاق های اصناف این وظیفه را بصورت گسترده انجام خواهد داد.

وی افزود: از همه اصناف و بازاریان میخواهم که  با رعایت انصاف که از اکثریت آنها سراغ داریم به مردم آرامش خاطر داده تا به توفیق الهی از این وضعیت موفق بیرون بیاییم و بتوانیم با هماهنگی و همدلی ضمن حمایت از حقوق مصرف کننده  و مردم این مسیر را  دنبال نماییم. از طرفی مردم هم خاطرشان جمع باشد که کالاهای اساسی به وفور وجود دارد و هیچ نگرانی در خصوص کمبود کالاها وجود ندارد.

حسن پور در پایان بیان کرد: امید واریم این اقدام بسیار موثر دولت مقدمه ای برای رونق اقتصادی و همچنین رونق در کسب و کارها شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها