کد خبر: 550137
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۷:۰۱:۵۹
| |

اجرای یک خط لوله 30 اینچی گاز از کف دریا به قشم

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از اجرای یک خط لوله 30 اینچی از کف دریا به جزیره قشم برای تغذیه نیازمندی‌های این جزیره و نیز توسعه صنایع آن خبر داد.

اجرای یک خط لوله 30 اینچی گاز از کف دریا به قشم
کد خبر: 550137
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۷:۰۱:۵۹

رضا نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در بازدید از پروژه خط لوله ۳۰ اینچ «بندرعباس - لافت - گورزین» از عبور خط لوله گاز ۳۰ اینچی از زیر آب برای نخستین‌بار در خاورمیانه خبر داد.

​به گزارش فارس، وی گفت: 3 کیلومتر از خط لوله گاز 30 اینچی از بندرعباس به گورزین از کف دریا اجرا می‌شود که یک افتخار برای مهندسی گاز ایران خواهد بود.

به گفته مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، حمل لوله مورد نیاز برای پروژه خط لوله ۳۰ اینچ با هماهنگی‌های انجام‌شده از بندر پهل به وسیله لندینگ‌کرافت به بندر لافت در حال اجراست و در مسیر خط لوله ریسه می‌شود.

نوشادی خاطرنشان کرد: دستیابی به این موفقیت، رکوردی بی‌نظیر را در گنجینه افتخارهای صنعت گاز ثبت می‌کند و بهره‌گیری از فناوری پیشرفته HDD در این سطح، تاکنون در کشورهای معدودی در دنیا تجربه شده است که اکنون شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با تکیه بر توان شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی مصمم است این پروژه را عملیاتی و نام ایران را وارد باشگاه کشورهای صاحب این فناوری مدرن کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها