کد خبر: 549943
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۱۰:۵۰:۰۸
| |

مدیر عامل صنایع شیر ایران خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی صادرات صنایع شیر ایران

مدیر عامل صنایع شیر ایران از افزایش ۳۰ درصدی صادرات صنایع شیر ایران از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: صنایع شیر ایران برنامه رو به رشدی برای افزایش صادرات محصولات لبنی به کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه برای امسال تدوین کرده است.

افزایش ۳۰ درصدی صادرات صنایع شیر ایران
کد خبر: 549943
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۱۰:۵۰:۰۸

علی اصغرمحمدپور روز سه شنبه درجمع کارکنان شرکت شیرپاستوریزه پگاه خوزستان با بیان اینکه در زمینه صادرات اقدامات خوبی در صنایع شیر ایران صورت گرفته است گفت: صنایع شیر ایران بخش قابل توجهی از بازار مصرف کشورهای روسیه، اوراسیا ،ازبکستان، آذربایجان، عراق، افعانستان، پاکستان و ترکمنستان را به خود اختصاص داده است و این روند با تولید محصولات لبنی با کیفیت ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: صنایع شیر ایران برای افزایش صادرات در سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی کرده تا ایران سهم بیشتری از بازار کشورهای همسایه را به خود اختصاص دهد.

 محمدپور همچنین به اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه خطوط تولید در پگاه خوزستان اشاره کرد و گفت پگاه خوزستان با تنوع قومیتی شاغل در آن یکی از شرکت های شاخص صنایع شیر ایران است.

 وی موفقیت پگاه خوزستان را حاصل همدلی کارکنان شاغل در آن از قومیت های مختلف دانست و گفت این همدلی و برادری همچنان باید در راستای تولید و فروش تقویت شود.

 محمدپور با تشریح عملکرد پگاه خوزستان در ۲ ماه اخیر گفت: پگاه خوزستان از ابتدای سال جدید تاکنون عملکرد رو به رشدی داشته که جای تقدیر دارد.

 مدیر عامل صنایع شیر ایران همچنین در جمع کارکنان پگاه خوزستان، ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر را به مجموعه کارکنان این شرکت تبریک گفت و افزود: موفقیت هر شرکت و کارخانه ای حاصل تعامل و همدلی کارگران محقق می شود چرا که زنجیره تولید بر دوش کارکران است.

 همچنین به مناسبت روز کارگر تعدادی از کارکنان پگاه خوزستان با حضور مدیر عامل صنایع شیر ایران مورد تجلیل قرار گرفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها