آغاز ثبت‌نام نهادها برای دریافت بُن کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه برای سازمان‌ها و نهادها از امروز (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه Ketab.ir مراجعه کنند.

آغاز ثبت‌نام نهادها برای دریافت بُن کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
کد خبر: 549063
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۱۵:۱۶:۱۵

محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب از آغاز ثبت‌نام نهادها و سازمان‌ها برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: سازمان‌ها و نهادها می‌توانند با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برای تجهیز کتابخانه‎‌های نهادها و سازمان‎‌ها یا تامین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ ثبت‌نام کنند. 

به گزارش ایرنا، به نقل از  ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خلج عنوان کرد:  ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه برای سازمان‌ها و نهادها از امروز (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه Ketab.ir  مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران این امکان فراهم است تا سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای افراد سازمان یا نهاد خود یارانه اعتباری خرید کتاب از این نمایشگاه را تهیه کنند.

محمد خلج در پایان با اشاره به این‌که یارانه اعتباری خرید کتاب روی کدملی اشخاص شارژ خواهد شد، گفت: این بُن‌ها صرفا در بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده خواهند بود و اولویت با سازمان‌ها و نهادهایی است که درخواست خود را زودتر ثبت کنند.  

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها