کد خبر: 545814
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۱۵:۰۳:۴۴
| |

پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی ویژه نمایشگاه کتاب احداث می‌شود

نهادهای شهری حوزه حمل ونقل و ترافیک برای برپایی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام آمادگی کردند.

پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی ویژه نمایشگاه کتاب احداث می‌شود
کد خبر: 545814
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۱۵:۰۳:۴۴

نخستین جلسه کمیته حمل‌ونقل و ترافیک «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» با حضور مدیران معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، مدیران مترو، تاکسیرانی و اتوبوسرانی، معاونان حمل ونقل ترافیک منطقه شش، هفت و سه تهران و مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، از ستاد برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در این جلسه، با توجه به ضرورت‎ ها و شرایط خاص «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، درباره مسائل مختلفی همچون پارکینگ‌ها، تسهیل دسترسی‌ها، ارائه خدمات عمومی به مردم، امکان استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی، افزایش ظرفیت حمل‌ونقل عمومی، همکاری پلیس راهور، احداث پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی ویژه نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی(ره)، کاهش سرخط قطارهای مترو، افزایش تعداد قطارها، تشویق و ترغیب مردم برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی برای کاهش بار ترافیکی منطقه هفت تهران و... بحث و گفت وگو شد.

حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه، نیز در این جلسه، ضمن ارائه گزارش کاملی از روند اجرایی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و تشریح شرایط این دوره از نمایشگاه گفت: انتظار می‌رود تسهیلات ویژه‌ای برای مردم، شهروندان، مخاطبان و ناشران تسهیلاتی درنظر گرفته شود تا رضایت ناشران و ساکنان منطقه هفت تهران را به دنبال داشته باشد.

اعضای حاضر در این جلسه یک‌شنبه (بیست‌ویکم فروردین ماه ۱۴۰۱) برای بررسی نحوه دسترسی‌ها، وضعیت پارکینگ‌ها، نحوه ورود و خروج و سایر خدمات ویژه ناشران، غرفه‌داران و مردم از مصلای امام خمینی(ره) بازدید خواهند کرد.

براساس جلسه هماهنگی در سال گذشته، حضور و همکاری سازمان‌ها و نهادها در «سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» و تشکیل کمیته‌های خدمات شهری، ایمنی و بحران، امنیتی- انتظامی و فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای، ذیل کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ویژه نمایشگاه کار خود را دنبال خواهند کرد.

«سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت فیزیکی در مصلای امام خمینی(ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها