کد خبر: 548909
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۱۹:۳۹:۱۱
| |

معاون استاندار تهران:

فعالیت ۵۰ هزار و ۶۷۸ واحد تولیدی در استان تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ۵۰ هزار و ۶۷۸ واحد تولیدی در استان تهران داریم که ۱۵۶۳ واحد راکد هستند و ۶۵۵ طرح صنعتی پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند.

فعالیت ۵۰ هزار و ۶۷۸ واحد تولیدی در استان تهران
کد خبر: 548909
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۱۹:۳۹:۱۱

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به ریاست حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران و با حضور بهزاد بهزادی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال استانداری تهران، مسئولان دستگاه های استان و نمایندگان واحدهای تولیدی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عسگری با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه اظهار داشت: مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه تامین اجتماعی و امور مالیاتی در جلسه مورد بحث و بررسی و تصمیمات لازم در راستای رفع موانع تولید اتخاذ شد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان عنوان کرد: دستگاه ها باید در بررسی و پیگیری مطالبات شرکت های دانش بنیان به فوریت عمل کنند، و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری به خوبی به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران خاطرنشان کرد: ۵۰ هزار و ۶۷۸ واحد تولیدی در استان تهران داریم که ۱۵۶۳ واحد راکد هستند و ۶۵۵ طرح صنعتی پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند که با پیگیری اقدامات موثر درصدد هستیم که امسال به مرحله بهره برداری برسند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها