کد خبر: 548559
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۰۹:۲۲:۱۱
| |

چرا اجاره ویلا در شمال را جایگزین رزرو هتل کنیم؟

امروزه هر روز بیشتر از قبل اجاره ویلا و سوئیت در شمال و هر شهر دیگری دارد جای خود را میان مردم باز می کند و جایگزین رزرو هتل ها می شود. اما چرا؟

چرا اجاره ویلا در شمال را جایگزین رزرو هتل کنیم؟
کد خبر: 548559
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۰۹:۲۲:۱۱

 

وقتی حرف از سفر کردن پیش می آید یکی از مهم ترین چیزهایی که فکر ما را مشغول خود می کند بحث پیدا کردن یک اقامتگاه خوب است. بیشتر ما وقتی به یک اقامتگاه خوب فکر می کنیم شاید اولین چیزی که به ذهنمان می آید یک هتل لوکس 5 ستاره است. اما واقعا هتل ها بهترین اقامتگاه هایی هستند که می توانیم در سفر برای اقامت خود انتخاب کنیم؟ 

هتل ها نه تنها اولین و آخرین گزینه اقامتی برای ما نیستند بلکه در مقایسه با دیگر گزینه های اقامتی که با به وجود آمدن وبسایت‌های رزرواسیون آنلاین پیش رویمان داریم چندان هم چنگی به دل نمی زنند. امروزه هر روز بیشتر از قبل اجاره ویلا و سوئیت در شمال و هر شهر دیگری دارد جای خود را میان مردم باز می کند و جایگزین رزرو هتل ها می شود. اما چرا؟ 

دلایلی که شما را برای اجاره ویلا به جای رزرو هتل مشتاق می کند 

یکی از بزرگ ترین دلایلی که هر روز مسافران بیشتری به اجاره ویلا روی می آورند فضای بزرگ و خصوصی است که با اجاره ویلا در اختیارشان قرار می گیرد. فرض کنید راهی سفر به جزیره کیش هستید و به دنبال مکانی مناسب برای اقامت خود می گردید.  

اقامت در اتاقی کوچکی در هتل را ترجیح می دهید که تنها امکانات آن به سرویس خواب و امکانات اولیه ختم می شود یا اجاره آپارتمان مبله در تهران که به صورت دربست در اخیتار شما قرار می گیرد. ویلایی دلباز و امکانات رفاهی کامل درست مانند یک خانه. انتخاب شما کدام است؟ 

در سفرهای دسته جمعی دور رزرو هتل خط قرمز بکشید! 

 

چرا اجاره ویلا در شمال را جایگزین رزرو هتل کنیم؟

یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که اجاره ویلا برای شما دارد این است که می توانید با تعداد بالایی در آن اقامت کنید. گزینه ای که در هیچ هتلی وجود ندارد. فرض کنید می خواهید با گروهی از دوستان خود برای آخر هفته به کردان سفری داشته باشید. در رزرو هتل بیشترین تعداد نفراتی که می توانند در یک اتاق اقامت کنند حداکثر 4 تا 5 نفر می باشد. اما با ویلا کردان امکان اقامت بیش از 10 نفر هم وجود دارد. با اینکار نه تنها لذت سفر برایتان چند برابر می شود بلکه با تقسیم هزینه اقامت بین نفرات می توانید با هزینه بسیار پایینی اقامت کنید. 

اقامتگاه خود را آنلاین سفارش دهید 

اگر اهل سفر باشید احتمالا خیلی برایتان پیش آمده باشد که از اقامت در هتل ها خسته شده باشید. همه هتل ها دارای امکانات رفاهی ثابتی هستند و تنها با توجه به چند ستاره بودنشان کیفیت این امکانات متفاوت است. مشکلی که وبسایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه آن را حل کرده اند. «لیدوماتریپ» یکی از بزرگ ترین و جامع ترین سایت های رزرو آنلاین اقامتگاه است. این وبسایت با دارا بودن اقامتگاه های متنوعی که در خود جای داده این امکان را به وجود آورده تا همه افراد با سلیقه و بودجه های متفاوت بتوانند اقامتگاه مناسبی برای خود پیدا کنند و انتخاب خود را تنها به رزرو هتل محدود نکنند. 

لیدوماتریپ در بیش از 500 شهر و روستای ایران دارای بیش از 8 هزار اقامتگاه فعال است تا نیازهای اقامتی همه مسافرین را در سراسر ایران پوشش دهد. اگر سری به این وبسایت بزنید اقامتگاه های متنوع آن شما را برای شروع سفر حسابی هیجان زده خواهد کرد. ویلاهای لوکس و لاکچری، کلبه هایی چوبی در دل جنگل، آپارتمانی مبله با ویو دریا، اقامتگاه های بوم گردی در بکرترین روستاهای ایران و ارزان ترین گزینه ها برای اجاره ویلا در رامسر یا هر شهری که فکرش را می کنید.  

همه چیز درباره رزرو آنلاین اقامتگاه از لیدوماتریپ

چرا اجاره ویلا در شمال را جایگزین رزرو هتل کنیم؟

در میان وبسایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه لیدوماتریپ یکی از باسابقه ترین و بزرگ ترین وبسایت های رزرو آنلاین اقامتگاه است. وبسایتی که با ورود دنیای دیجیتال به زندگی هایمان به کمک ما آمده تا دیگر سختی های پیدا کردن اقامتگاه را نداشته باشیم و به راحتی هر چه بیشتر بتوانیم محل اقامت خود در سفرمان را رزرو کنیم. این وبسایت امکان اقامت در پر مسافرترین شهرهای شمالی ایران گرفته تا اجاره ویلا در کردان که روستایی در نزدیکی های پایتخت است را به راحت ترین حالت ممکن به وجود آورده است. 

با لیدوماتریپ دیگر نیازی نیست تا در سفرهایتان تا رسیدن به مقصد صبر کنید تا بعد از ساعت ها جستجوی حضوری مجبور به اقامت در مکانی شوید که چندان هم دلخواه شما نیست. بلکه با همین گوشی که در دست دارید می توانید از شهر خود به تمامی اقامتگاه هایی موجود صدها کیلومتر دورتر از خودتان هم دسترسی داشته باشید.  

کافی است از طریق نشانی اینترنتی lidomatrip.com وارد این وبسایت شوید تا با جستجو شهر مقصدتان به گزینه های مختلفی که برای اقامت در آن شهر دارید دسترسی پیدا کنید. هر اقامتگاه دارای تصاویر مختلفی از ملک، توضیحی درباره امکانات موجود در آن، هزینه آن برای اقامت در روزهای مختلف سال و موقعیت دسترسی اقامتگاه روی نقشه می باشد تا مسافران بتوانند انتخاب درستی برای اقامت خود داشته باشند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها