کد خبر: 463972
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

لوکس ویلا، مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان

اکثر تهران‌نشین‌ها بعد از کرونا به مناطق اطراف تهران سفر خواهند کرد که یکی از محبوب‌ترین آنها، کردان است. با لوکس ویلا همراه باشید تا با کردان، انواع اقامتگاه‌های روستا و جاهای دیدنی کردان بیشتر آشنا شوید.

لوکس ویلا، مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان
کد خبر: 463972
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در مدت اخیر، به لطف شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، همواره مردم تصمیم گرفتند تا برای شکست کرونا از سفر به نقاط مختلف کشور پرهیز کنند اما بعد از شکست کرونا، همواره شاهد هجوم مردم به نقاط مختلف کشور هستیم. اکثر تهرانی نشین ها بعد از کرونا به مناطق اطراف تهران سفر خواهند کرد که یکی از محبوب ترین آن ها، کردان است. با لوکس ویلا همراه باشید تا با کردان، انواع اقامتگاه های روستا و جاهای دیدنی کردان بیشتر آشنا شوید.

کردان کجاست و راه های دسترسی به کردان


کردان روستایی در غرب تهران و شمال غرب کرج است که به لطف تنوع بالای ویلاها و همچنین آب و هوا و طبیعت دلنشین، در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار گشته اما شاید برایتان جالب باشد بدانید کردان در دهه های گذشته، تنها یک روستای عادی بود و به لطف هوای دلنشین و خنک در فصل تابستان و همچنین فاصله نزدیک تا تهران، مردم تصمیم گرفتند تا آخر هفته های خود را در این منطقه سپری کنند. این موضوع توجه سرمایه گذاران را به کردان جلب کرد و آن ها با خریداری زمین های مختلف روستا، اقدام به ساخت و ساز انواع اقامتگاه ها کردند تا امروزه گردشگران برای اجاره ویلا در کردان ، با توجه به بودجه و سلیقه میان تنوعی از ویلاها، بهترین را انتخاب کنند.

برای دسترسی به کردان از شهر تهران، کافیست وارد جاده تهران - کرج شوید و هنگامی که به کرج رسیدید، در امتداد مسیر وارد آزاد راه کرج - قزوین شده و پس از طی کردن چند کیلومتر، مسیر ورود به کردان را مشاهده خواهید کرد. بطور کلی در زمان هایی که مسیر تهران - کردان فاقد ترافیک های سنگین باشد، میانگین 1 ساعت طول میکشد تا از تهران به کردان رسید اما در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه به لطف ترافیک های سنگین مسیر، این مسیر یک ساعته گاه به بیش از 2 ساعت نیز می رسد.

چرا برای اجاره ویلا در کردان لوکس را انتخاب کنیم؟


کردان یکی از محبوب ترین مناطق اطرف تهران است و به لطف این موضوع، یکی از بزرگترین چالش های گردشگران، اقامت و اجاره ویلا کردان می باشد. لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان و سایر شهرهای کشور، همواره تنوع بالایی از اقامتگاه های مختلف را برای گردشگران در نظر گرفته و تا هرکس با هربودجه و سلیقه ای بتواند بهترین اقامتگاه مورد نظر با بهترین قیمت را از طریق سایت رزرو کند.

همچنین این روزها، یکی از چالش های پیش رو گردشگران در سفر و اقامت در مناطق شلوغی همچون کردان، پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی شده می باشد و لازم به ذکر است لوکس ویلا با رعایت پروتکل های بهداشتی، همواره تمامی ویلاها را پیش از رسیدن مسافر، با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند. در ادامه با همراه باشید تا با انواع ویلاهای کردان بیشتر آشنا شوید.

05

اجاره ویلا استخردار در کردان


ویلاهای استخردار همواره در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و در کنار آن نیز، تعداد قابل توجهی از ویلاهای کردان را استخردارها تشکیل می دهند اما در نظر داشته باشید به دلیل تقاضای بالا برای اجاره ویلا استخردار در کردان، همواره این دسته از ویلاها که درکنار استخرهای روباز و یا سرپوشیده، امکانات بی نظیری از جمله سونا و جکوزی، باربکیو به همراه آلاچیق، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد و غیره هستندجزء گرانقیمت ترین اقامتگاه های روستا به شمار می روند.

یکی از نکات مهمی که در خصوص ویلاهای استخردار کردان باید بدانید این است که کردان منطقه ای ییلاقی به حساب می آید و هوای منطقه در 6 ماه اول سال، خنک و دلنشین بوده و با شروع شدن فصل پاییز، هوای کردان بسیار سرد خواهد شد. ویلاهای استخردار تنها در 6 ماه اول سال دارای آبسرد هستند و از فصل پاییز تا آخر زمستان، آب استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزین می شود. طبق نظر گردشگران، همواره استخر آبگرم در هوای سرد کردان بسیار لذت بخش می باشد و به لطف این موضوع، تقاضا برای اجاره ویلا کردان استخر آبگرم در 6 ماه دوم سال بسیار بالا خواهد بود.

اگر شما هم در ایام سرد سال قصد اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان را دارید، پیشنهاد می کنیم از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید.

06

اجاره باغ ویلا در کردان برای مراسم


کردان دارای باغ ویلاهای بزرگی است که مناسب برای جشن ها، تولدها و مراسم هایی با ظرفیت بالا هستند. تهرانی نشین ها همواره برای برگزاری جشن ها و تولدهای خود به کردان مراجعه می کنند چراکه از نظر هزینه، به مراتب اقتصادی تر می باشد. اگر شما هم قصد دارید مراسم ها و جشن های خود را در باغ ویلاهای کردان برگزار کنید، خوب است بدانید تعداد بسیار محدودی ویلا برای برگزاری مراسم وجود دارد و همچنین هر ویلا، با توجه به موقعیت و شرایط، ساعت بخصوصی را برای برگزاری مراسم در نظر گرفته است.

پیشنهاد می کنیم چه میزبان مراسم در باغ ویلاهای کردان بوده و چه مهمان جشن ها، حتماً اگر به کردان سفر کردید نگاهی هم به دشت های سرسبز، کوه های اطراف و محبوب ترین جاذبه های دیدنی کردان از جمله برج مقبره، رود کردان، کوه کهار، دهکده آرامش و غیره نیز بیاندازید.

در آخر لوکس ویلا بعد از شکست کرونا، راه را برای اجاره ویلا ارزان کردان آسان کرده و گردشگران برای رزرو ویلا در کردان، تنها یک تماس با کارشناسان ما فاصله دارند تا بهترین اقامتگاه را در این روستا اجاره کرده و سفری خاطره انگیز را برای خود ثبت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها