کد خبر: 547724
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۸:۵۳:۱۸
| |

معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

خط کشتیرانی بار و مسافر بین بوشهر و قطر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از راه‌اندازی خط کشتیرانی بار و مسافر بین بوشهر و قطر خبر داد و گفت: تاکنون اقدامات مهمی برای توسعه روابط و افزایش حجم مبادلات تجاری و بازرگانی بین بوشهر و قطر انجام شده است

خط کشتیرانی بار و مسافر بین بوشهر و قطر راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 547724
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۸:۵۳:۱۸

علی باستین در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر با اشاره به اینکه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر یک فرصت مهم برای توسعه و گسترش روابط تجاری، اقتصادی و گردشگری با کشور قطر است اظهار کرد: مردم ساحل‌نشین استان بوشهر از گذشته با مردم کشور دوست و همسایه قطر در حوزه‌های گوناگون تعامل و همکاری داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، وی باتاکید بر توسعه زیرساخت‌ها در آستانه جام جهانی فوتبال قطر افزود: بر اساس فرصت مهم جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر باید زیرساخت‌های استان بوشهر در زمینه بندری، گردشگری، صنایع دستی و حمل و نقل دریایی تقویت شود.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از افزایش حجم مبادلات تجاری بین این استان و قطر خبر داد و خاطر نشان کرد: در این زمینه خط کشتیرانی بار و مسافر بین بوشهر و قطر راه‌اندازی می‌شود و تاکنون اقدامات مهمی برای توسعه روابط و افزایش حجم مبادلات تجاری و بازرگانی بین بوشهر و قطر انجام شده است.

باستین از ایجاد دستگاه ایکس‌ری در بندر دیر برای تسریع در خدمات بازرگانی خبر داد و بیان کرد: در این راستا زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی برای افزایش تجارت از بندر دیر به قطر توسعه می‌یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بندر دیر نزدیکترین بندر در ایران به قطر است زیرساخت‌های این بندر توسعه می‌یابد و لازم است ظرفیت‌های گردشگری و اقامتی در استان بوشهر تقویت شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها