کد خبر: 546309
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ۱۳:۵۹:۴۳
| |

انتقاد رستم قاسمی از مسکن مهر:

به جای شهرسازی، مسکن سازی شد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از پیش‌بینی سه هزار میلیارد تومان برای توسعه راه‌های استان البرز خبر داد و گفت:‌ در مسکن مهر به جای شهرسازی، مسکن سازی شد.

 به جای شهرسازی، مسکن سازی شد
کد خبر: 546309
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ۱۳:۵۹:۴۳

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه‌هاى عمرانى استان البرز اظهار کرد: سه هزار میلیارد تومان به منظور توسعه راه های استان البرز از محل مصوبات سفر رئیس جمهور پیش بینی شده است. این اعتبار به غیر از بودجه های دیگر ملی و استانی راه ها بوده که برای پیشبرد پروژه های راهسازی در اختیار البرز قرار می گیرد.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: از مسوولان استانی در البرز خواسته شد تا هرچه سریع تر نسبت به اجرای پروژه های راهسازی اقدام کنند تا این پروژه ها در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار گیرند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گستردگی فعالیت های این وزارتخانه در بخش های حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی در کشور گفت : با این اوصاف تلاش ها بر اجرای پروژه ها معطوف شده است.

قاسمی به مشکلات زیرساختی شهر جدید هشتگرد استان البرز اشاره کرد و افزود: امروز شاهد بسیاری از کاستی ها در مسکن مهر از جمله شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر ماهدشت کرج در بخش های مختلف هستیم که در این زمینه در شورای عالی مسکن برآوردهایی برای تامین زیر ساخت ها انجام شده و نیازها اولویت بندی شده است.براین اساس پروژه هایی مانند ساخت بیمارستان در اولویت کاری قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که پروژه مسکن مهر اگرچه یک کار بزرگ محسوب می شود اما به جای شهرسازی فقط مسکن سازی شده است، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن 30 مشکل زیر ساختی برطرف شده و در صندوق ملی مسکن برای زیر ساخت ها و نیازها نیز اعتبارى را پیش بینی کرده ایم.

قاسمی بیان کرد: نشست شورای عالی مسکن تا 2 هفته دیگر برگزار می شودتا ضمن تصمیم گیری برای تامین زیرساخت، زمینه اى برای شرایط رفاه بیشتر مردم را فراهم کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها