شاهد جهش ساخت و ساز و کاهش نرخ مسکن در سال جدید خواهیم بود

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: برنامه‌هایی داریم که با همکاری دولت موضوع ساخت و ساز را در شهرهای مختلف بسط دهیم و با مشارکت مردم و دولت جهش ساخت و ساز و بهبود وضعیت مسکن را در سال جاری شاهد خواهیم بود.

شاهد جهش ساخت و ساز و کاهش نرخ مسکن در سال جدید خواهیم بود
کد خبر: 545944
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۱۴:۱۰:۰۷

احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا در سال جاری نرخ مسکن تعدیل می‌شود یا خیر و شهروندان منتظر کاهش نرخ مسکن در شهرها باشند یا خیر، گفت: حتماً ان‌شاءالله این موضوع محقق می‌شود همایشی اواخر سال پیش معاونت شهرسازی شهرداری تهران با مشارکت انبوه‌سازان برگزار کرد و از معاونین کلانشهرها نیز دعوت به عمل آمد در این همایش موضوع برنامه‌ها برای تعدیل و کاهش نرخ مسکن و باز شدن قفل ساخت و ساز مورد بحث و گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای هم اواخر سال پیش شهرداری تهران با بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد که بر این اساس برنامه ساخت و ساز در سال جاری گسترش می‌یابد و جهش ساخت و ساز را شاهد خواهیم بود کما اینکه در کنار این موضوع ، قرارگاه مسکن در شهرداری تهران راه اندازی و فعال شده است.

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ادامه داد: قطعا کاهش نرخ مسکن در تهران بر روی نرخ مسکن در شهرهای دیگر هم تأثیرگذار است و هر زمان قیمت مسکن در تهران تغییر کرده به تدریج در سایر شهرها هم اثر گذاشته است.

بر اساس گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران؛ متولیان خاطرنشان کرد:‌ برنامه‌هایی در مجمع شهرداران طراحی شده که با همکاری دولت موضوع ساخت و ساز در شهرهای مختلف بسط داده شود و با مشارکت مردم و دولت جهش ساخت و ساز و بهبود وضعیت مسکن را در سال جاری شاهد خواهیم بود و نرخ مسکن بر همین اساس کاهش می‌یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها