کد خبر: 544885
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۲:۰۸:۳۵
| |

شاخص بورس به ارتفاع ۱.۴ میلیون واحد رسید

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۲هزار واحدی روبرو شد.

شاخص بورس به ارتفاع ۱.۴ میلیون واحد رسید
کد خبر: 544885
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۲:۰۸:۳۵

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 8میلیارد و 948میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 201میلیارد تومان در بیش از 445هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 12 هزار و 729واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 403هزار و 589واحد قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و پالایش نفت تهران شد و در مقابل شرکت‌های دشت مرغاب، آهنگری تراکتورسازی ایران و پتروشیمی جم با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 542میلیون ورقه به‌ارزش یکهزار و 140میلیارد تومان در 191هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 205واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 759واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی زاگرس و در مقابل شرکت‌های توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین، پویا زرکان آق دره و پالایش نفت لاوان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها