کد خبر: 542587
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۱۹:۲۶:۰۲
| |

وزیر کشور:

مرکبات روی دست مردم مازندران مانده است

وزیر کشور با بیان اینکه مرکبات روی دست مردم مانده است، خواستار تشکیل شرکت تعاونی های قوی برای ساماندهی و صادرات آن شد.

مرکبات روی دست مردم مازندران مانده است
کد خبر: 542587
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۱۹:۲۶:۰۲

احمد وحیدی عصر جمعه در شورای اداری شهرستان میاندورود با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی استان گفت: مرکبات در دست مردم مانده است و باید خودمان‌چاره اندیشی کنیم و شرکت تعاونی قوی راه اندازی تا ۳۰ تا ۴۰ هزار تن‌میوه ساماندهی و صادر شود.

به گزارش مهر، وی گفت: قطعات کشاورزی قطعه بندی شده باید تجمیع شوند تا بهره وری چند برابر شود زیر ا مازندران‌چیزی از هلند کم ندارد و جنگل و دریا و هوا و مردم زبانزد دارد اما هلند چندصد میلیارد دلار صادرات دارد و مازندران ندارد.

وی با تاکید براینکه برخی از اختیارات باید واگذار شود، گفت: دولت مردمی باید اقتصاد را فعال و کارآفرینی را توسعه دهد و اختیارات را به روستا و دهیار و بخش و استان دهیم تا هر کس برای بهبودی وضعیت و ارتقای آن تلاش کند.

محمدعلی حاجی زاده امام‌جمعه میاندرود نیز با اشاره به مشکلات شهرستان گفت: فرودگاه در بطن شهرستان قرار دارد و به کام شهرستان دیگر است.

وی با بیان اینکه جاده گهرباران وضعیت مناسب ندارد، بهسازی آن را به عنوان مسیر گردشگری لازم دانست و ارائه طرح جامع برای سواحل آزادسازی شده را لازم دانست و گفت: نکاچوب چهار هزار کارگر داشت و اکنون به ۴۰۰ نفر کاهش یافته است و کارخانه تخته سه لایه سه هزار نیرو داشت که اکنون تعطیل است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها