کد خبر: 541867
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۰۷:۰۶:۰۰
| |

در دولت رئیسی کم مانده مشایی و بقایی پست مدیریتی بگیرند!

در دولت سیزدهم به‌جز مشایی، بقایی و رحیمــی و عده‌ای دیگر از همه مدیران دولت احمدی‌نژاد استفاده‌ شده است.

در دولت رئیسی کم مانده مشایی و بقایی پست مدیریتی بگیرند!
کد خبر: 541867
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۰۷:۰۶:۰۰

مهدی پازوکی اقتصاددان در گفت‌وگویی گفت:

به گزارش آرمان ملی، این اقتصاددان افزود: اخبار منتشر شده از وین نشان می‌دهد کـــه توافق بین ایـــران و کشــورهای غربی نزدیـــک است و به‌احتمال‌زیاد ایـــن توافق در آینده‌ای نزدیک صورت خواهد گرفت. مهم‌ترین اقدامی که ایران بایــد در دوران پسا تحریم انج««ام بدهد این است که رویکرد تعامل با جــهان را به‌جای تقابل با جهان در دستور کار خود قرار بدهد.

 

*باید ایران و آمریکا به‌صورت مستقیم مذاکره کنند تا مذاکرات وین به نتیجه برسد. مذاکره مستقیم ایران و آمریکا می‌تواند شرایط ایران را برای رسیدن به توافق بهتر کند و امتیازهایی که به دست می‌آید با پیامدهای مثبت بیشتری همراه شود. این نکته را نیز گوشزد کنم که برجام دولت رئیسی چیزی بیش از برجام ظریف نخواهد بود. تجربه تاریخی نشان می‌دهد هرکجا ما به سمت مذاکره رفته‌ایم و با کشورهای دیگر مذاکره کرده‌ایم به سود ما و به ضرر دشمنان ما بوده است. به همین دلیل نیز تندروها در آمریکا و اسرائیل دوست ندارند ما با آمریکا مذاکره کنیم. 

*نکته مهم دیگری که مشهود است این است که آقای رئیسی باید در کابینه خود تجدیدنظر کند. یکی از انتقادات جدی که به آقای رئیسی وارد است استفاده از مدیران ضعیف در دستگاه‌های اجرایی است. برخی از افرادی که امروز در دستگاه‌های اجرایی حضور دارند تنها به دلیل اینکه در ستاد انتخاباتـــی آقــای رئیسی حضــور داشته‌انــد در سمت‌های مدیریتی مورد استفاده قــرار گرفته‌اند و از توانایی کافی برای مدیریت برخوردار نیـــستند. 

* اگر دولت آقای رئیسی به دنبال اصلاحات اقتصادی در کشور است باید در وضعیت مدیران خود تغییر ایجاد کند. دولت باید از فرصت‌های موجود استفاده کند

*متأسفانه همه افرادی که در دولت احمدی‌نژاد بودند امروز در دولت رئیسی نیز حضور دارند که این نشان می‌دهد رئیسی از مدیرانی در کابینه خود استفاده کرده که درگذشته امتحان خود را به‌خوبی پس نداده‌اند. در دولت سیزدهم به‌جز مشایی، بقایی و رحیمــی و عده‌ای دیگر از همه مدیران دولت احمدی‌نژاد استفاده‌ شده است. اگر دولت قصد دارد به موفقیت دست پیدا کند باید در این وضعیت تجدیدنظر کند

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها