کد خبر: 540573
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۸:۳۹:۲۹
| |

دبیر انجمن صنفی کارگری کامیون‌داران سراسر کشور:

وزیر کار عزمی جدی برای رفع مشکلات تشکل‌های کارگری دارد

دبیر انجمن صنفی کارگری کامیون‌داران سراسر کشور گفت: «حجت الله عبدالملکی» وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی در۶ ماه گذشته از تشکل‌های مردمی به خصوص تشکل‌های کارگری حمایت کرده است و عزمی جدی برای رفع مشکلات آنها دارد.

وزیر کار عزمی جدی برای رفع مشکلات تشکل‌های کارگری دارد
کد خبر: 540573
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۸:۳۹:۲۹

«هاشم مظاهری» روز یکشنبه در حاشیه نمایشگاه ارائه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت کار اظهار داشت: شاهد برگزاری نشست‌هایی با حضور وزیر در بخش‌های کارگری از جمله جامعه کامیون داران و رانندگان بودیم.

به گزارش ایرنا، دبیر انجمن صنفی کارگری کامیون داران سراسر کشور اضافه کرد: وزیرکار با عزمی راسخ و جدی ضمن شنیدن مشکلات این حوزه برنامه هایی برای رفع مشکلات موجود ارائه داده است. 

وی اضافه کرد: رانندگان به ویژه کامیون‌داران با معضلات جدی و هزینه‌های سرسام آوری مثل هزینه‌های روغن، لاستیک، تعویض قطعات یدکی و غیره مواجه هستند که زندگی و معیشت این عزیزان را تحت تاثیر قرار داده است. 

دبیر انجمن صنفی کارگری کامیون‌داران سراسر کشور افزود: بنابراین نیاز است تا وزارت کار که مسئول اصلی تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی و کارگری است با حمایت بیشتر و ایجاد فضای مناسب برای تشکل های صنفی در جهت حمایت از این نهادهای مردمی و حل مشکلات مهم و عدیده آن‌ها گام بردارد.

نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت کار در دولت سیزدهم با هدف انعکاس خدمات معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه از ۷ تا۲۰ اسفند ماه سال جاری درحال برگزاری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها