کد خبر: 539444
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۷:۰۰:۰۳
| |

دولت مجاز به واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به طلبکاران دولتی شد

نمایندگان مجلس، دولت را مجاز به واگذاری پروژه های نیمه تمام به طلبکاران دستگاه‌های اجرایی بابت رد دیون قطعی و مسجل، با رعایت قوانین و اخذ تضمین لازم از آن ها کردند.

دولت مجاز به واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به طلبکاران دولتی شد
کد خبر: 539444
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۷:۰۰:۰۳

نمایندگان مجلس در نشست علنی عصر امروز سه‌شنبه (3 اسفند) مجلس شورای اسلامی در روند بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401، با بند (ب) تبصره 4 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

به گزارش فارس، در بخش درآمدی بند (ب) تبصره 4 این لایحه آمده است: به دولت اجازه داده می شود با رعایت قوانین و مقررات بابت رد دیون قطعی و مسجل دستگاههای اجرائی به طلبکاران همان دستگاه اجرائی، طرح (پروژه)‌های نیمه‌تمام را به شرط و اخذ تضمین لازم با رعایت صرفه و صلاح دولت و تعهد طلبکاران مبنی بر تکمیل طرح(پروژه) در مدت زمان معین واگذار کنند.

گفتنی است رئیس جلسه در تذکری به نمایندگان، گفت: همکاران توجه کنند اکنون ما به عنوان بدهکار هستیم و نباید قوانین طلبکارانه بنویسیم. حدود 400 هزار میلیارد تومان به قیمت چند سال پیش پروژه نیمه تمام داریم که بعد از گذشت مدتی تبدیل به پروژه های مستعملی می شوند که باید آن ها را با بولدوزر از بین ببریم لذا توجه کنید ما بدهکاریم و قرار است به جای آن پروژه بدهیم که باید به قیمت کارشناسی باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها