کد خبر: 537022
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۲۰:۲۵:۵۷
| |

واردات برنج و نهاده‌های دامی در جهت تامین مصرف عمومی/ توزیع ۲۰۰ هزار تن برنج در نقاط مختلف کشور

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در فرآیند بازدید از پروژه‌های کشاورزی استان‌های جنوبی کشور، از واردات و ترخیص برنج و نهاده‌های دامی با هدف تنظیم و تامین نیاز مصرفی کشور خبر داد.

واردات برنج و نهاده‌های دامی در جهت تامین مصرف عمومی/ توزیع ۲۰۰ هزار تن برنج در نقاط مختلف کشور
کد خبر: 537022
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۲۰:۲۵:۵۷

محمدجواد عسکری در بازدید از پروژه‌های کشاورزی استان‌های کرمان، هرمزگان، فارس و خوزستان ضمن تشریح اهمیت حل مشکلات و نظارت بر بازار محصولات این حوزه، بیان داشت: حل مشکلات تولیدکنندگان کشاورز در کشت سیب‌زمینی و پیاز از چالش‌های جدی شهر جیرفت در استان کرمان بود که در راستای حمایت و حل این مسئله نیز تصمیماتی گرفته شد.

به گزارش فارس، وی افزود: همچنین جشنواره مرکبات با ارائه بخشی از ظرفیت‌های جنوب استان کرمان در زمینه انواع مرکبات در معرض دید مخاطبان قرار گرفت که می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی به این موضوع مهم توجه کرد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت گفت: پیگیری‌های لازم در راستای ترخیص و همچنین حمل و ارسال  ۲۰۰ هزار تن برنج با هدف تنظیم بازار به نقاط مختلف کشور از دیگر موارد این سفر کاری به استان هرمزگان بود که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام گرفت.

سخنرانی در کنفرانس راه‌های مبارزه بیولوژیک در مقابل بیماری‌های گیاهی و همچنین پیگیری‌ها در زمینه ترخیص و تامین نهاده‌های دامی از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در استان خوزستان بود که محمدجواد عسکری به آن اشاره کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها