کد خبر: 535877
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۲۰:۳۱:۳۴
| |

مدیرکل شیلات خوزستان:

فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی در اندیمشک به بهره برداری می‌رسد

فتح الله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به ایجاد اشتغال برای یک هزار نفر در فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی در اندیمشک گفت: این طرح در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی در اندیمشک به بهره برداری می‌رسد
کد خبر: 535877
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۲۰:۳۱:۳۴

فتح الله ابوعلی اظهار کرد: زیرساخت‌های این پروژه چندین سال احداث شده بود و سال گذشته از طریق شرکت شهرک‌های کشاورزی به بخش خصوصی واگذار و پیگیری و هماهنگی لازم برای رفع موانع و مشکلات مربوط به آب و سایر موضوعات انجام شد.

به گزارش مهر، مدیرکل شیلات خوزستان افزود: هم اکنون سرمایه گذار در حال احداث استخرها و حصار کشی است و فاز اول این طرح در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: مساحت این پروژه ۳۱.۵ هکتار و ظرفیت تولید دو هزار و ۵۰۰ تن ماهی قزل آلای رنگین کمان را دارد و توسط این طرح نیز برای یک هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی فراهم می‌شود.

ابوعلی با اشاره به اینکه بر سرعت بخشی اجرای این پروژه توافق شده تاکید کرد: به همین منظور اخذ تسهیلات بانک کشاورزی در هفته جاری با حضور سرمایه گذار پیگیری و حل خواهد شد.

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: علاوه بر اجرای فاز اول، ۳ بخش دیگر تولیدی و بخش صنایع و فراوری محصولات شیلاتی نیز طراحی و مراحل اولیه تفاهم نامه طرح کشاورزی قراردادی با سایر تولید کنندگان استان در دست اقدام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها