کد خبر: 535850
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۸:۵۳:۳۷
| |

۴ هزار و ۹۲۵ واحد مسکن روستایی در نهبندان افتتاح شد

همزمان با دومین روز دهه فجر چهار هزار و ۹۲۵ واحد مسکن روستایی با مجموع اعتبار ۱۵۳ میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان در شهرستان مرزی نهبندان به بهره‌برداری رسید.

۴ هزار و ۹۲۵ واحد مسکن روستایی در نهبندان افتتاح شد
کد خبر: 535850
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۸:۵۳:۳۷

​مهدی صادقی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار نهبندان روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: یک واحد مسکونی در طرح ویژه مسکن روستایی در روستای خوانشرف از توابع بخش مرکزی به نمایندگی از سایر واحدها امروز افتتاح شد.

به گزارش فارس، مهدی صادقی افزود: علاوه بر این پنج طرح عمرانی و خدماتی دیگر با اعتبار یک میلیارد و ۳۴ میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید که بیش از چهار هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

وی بیان کرد: سنگ فرش و بهسازی میلان شهدای ١۱ در شهر نهبندان، پروژه‌های امور آب و فاضلاب شهرستان نهبندان در روستای خوانشرف از جمله توسعه شبکه آب مسکن محرومان به طول ١۵ هزار متر و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب به طول ١٨ هزار مترمربع، دستگاه آب شیرین‌کن در روستای چاهبک و افتتاح ساختمان مهمانسرای روستایی چاه ژاله‌ای از جمله طرح‌های افتتاحی این شهرستان در دومین روز دهه فجر است.

همچنین دیدار با یکی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای چاه ژاله‌ای و برگزاری مراسم نهضت‌ روشنگری سیاسی از دیگر برنامه‌های دومین روز دهه فجر در نهبندان بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها