کد خبر: 532650
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۵:۰۶:۳۸
| |

متاورس و نقش آن در رمزارز ها

متاورس به معنای لغوی دنیای غیر واقعی و دنیای دیجیتالی یا شبکه سه بعدی از جهان پیرامون ما است که در آن می توانید مطابق با خواسته و میل خود عمل کنید.

متاورس و نقش آن در رمزارز ها
کد خبر: 532650
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۵:۰۶:۳۸

متاورس چیست؟

متاورس به معنای لغوی دنیای غیر واقعی و دنیای دیجیتالی یا شبکه سه بعدی از جهان پیرامون ما است که در آن می توانید مطابق با خواسته و میل خود عمل کنید. در عصر حاضر تکنولوژی پیشرفته چندان زیادی کرده است که همه ما از پیشرفت آن حیرت انگیز هستیم. تا کنون دنیای دیجیتال به نحوی در زندگی ما رسوخ کرده است که بیشتر کارهای روزمره مان را با استفاده از تکنولوژی انجام می دهیم و در واقع به تکنولوژی معتاد شده ایم. امروزه هر شخص علاوه بر هویت واقعی که دارد یک هویت مجازی هم برای خود ایجاد کرده است تا اشخاص نا آشنای دیگر وی را با هویت مجازی بشناسند.

در عصر کنون حتی فروشگاه ها و شرکت ها و بازی ها هم به صورت اینترنتی فعال هستند و همه ما از تکنولوژی استفاده می کنیم که در چند دهه اخیر هیچ مردمانی و هیچ موجود زنده ای از سر تا سر جهان حتی در تخیلشان هم تصور نمی کرده اند که جهان به این تکنولوژی فرازمینی دسترسی پیدا کند. شما از متاورس در قالب اپلیکیشن های مجازی و رایج سراسر جهان و بازی ها یا معاملات مجازی در بازار های ارز دیجیتال و غیره استفاده می کنید، زیرا این دنیای فرازمینی متعلق به کل جهان است و در به عنوان کالای همگانی به شمار می رود که همه انسان ها می توانند از آن بهره ببرند. در سطح دنیا شرکت های زیادی در حوزه متاورس فعال هستند و سرمایه های هنگفتی را برای ایجاد این دنیای فرازمینی هزینه کرده اند.

نقش رمزارزها در متاورس

در دنیای برتر از جهان یا همان فرازمینی معاملات رمزارز ها یا همان بیت کوین گسترده شده است و در طراحی بیت کوین از رمزنگاری های پیچیده استفاده شده به همین دلیل افراد به راحتی می توانند در بیت کوین سرمایه گذاری کنند و از امنیت وجوه و سرمایه شان اعتماد کامل داشته باشند و نگرانی بابت امنیت وجوه شان نداشته باشند. در عصر حاضر معاملات غیر حضوری و اینترنتی جایگزینی معاملات حضوری و فیزیکی شده است و معامله گران به خرید ارز دیجیتال می پردازند تا از بازار ارز کسب درآمد کنند و دیگر خبری از معاملات فیزیکی قدیمی نیست.

متاورس با ارز دیجیتال ارتباط دارد و در بازار غیر حضوری اکنون خرید رمزارز در ارز دیجیتال یک ضرورت است. ارز دیجیتال یک ابزار مهم برای معاملات ارز است که در آن وجود دارد. ارز دیجیتال در این جهان فرازمینی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و در دنیای امروزه ارز فیات در بازار ها نقش مهمی دارد و به عنوان یک وسیله مبادله در معاملات کاربرد دارد و در این دنیای فرازمینی هزینه معاملات با استفاده از همان ارز دیجیتال پرداخت می شود. ارز دیجیتال متاورس یک پلتفرم است که به کاربران امکان خرید و فروش می دهد تا کاربران از این معامله کسب درآمد کنند . امروزه خرید ارز دیجیتال افزایش داشته است که باید گفت ارز دیجیتال هم وابستگی زیادی به جهان فرازمینی دارد.

متاورس چه مزیت هایی دارد؟

مزیت های متاورس را بدانید

شما می توانید از طریق اینترنت به دنیای متصل شوید که به قول معروف از شمال تا جنوب و غرب و شرق جهان بتوانید با اشخاص مختلف ارتباط برقرار کنید و با آن ها صحبت کنید یا یک بازی آنلاین انجام دهید، در واقع یکی از مزیت های متاورس این است که می توانید با افراد زیادی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. یکی از مزیت های آن حضور است، یعنی شما می توانید در دنیای فرازمینی و شگفت انگیز حضور داشته باشید که هر کاری که بخواهید را انجام دهید. سرعت از مزیت های دیگر آن است و اشخاص با اراده خود هر چیزی که به آن علاقه مند است را بدست می آورند.

کاربران می توانند با استفاده از متاورس مکانی را که به آن علاقه مند هستند و تمایل دارند که در آن مکان قرار بگیرند را بسازند، تصور کنید که شما علاقه دارید در یک طبیعت زیبا مشغول به کاری شوید، در واقع با استفاده از عینک های واقعیت افزوده می توانید در طبیعتی که تصور می کنید قرار بگیرید. با استفاده از متاورس هزینه های شما کاهش می یابد و در واقع در هزینه های شما صرفه جویی می شود، یعنی شما می توانید با استفاده از اینترنت گسترده به تمام نقاط جهان سفر کنید و دیگر هزینه های هنگفتی بابت رفت و آمد می پردازید و شما با اینترنت تمام نقاط جهان را به صورت سه بعدی مشاهده می کنید. متاورس این امکان را پیش روی شما قرار می دهد که با ارز دیجیتال مبادلات اقتصادی انجام دهید.

معایب متاورس چیست؟

یکی از مزایای جهان فرازمینی این بود که می توانید به صورت مجازی و سه بعدی تمام مناطق مختلف جهان را مشاهده کنید، اما این مزیت یک معایب بزرگی هم دارد که برای همه ما آشکار است، می توان به از بین رفتن ارتباطات مردم اشاره کرد و شما دیگر مردمان کشور های را به صورت حضوری و فیزیکی مشاهده نمی کنید، بلکه از راه دور آن ها را می بینید و علاقه شما برای سفر رفتن کاهش می یابد، زیرا به صورت مجازی می توانید سفر کنید و دیگر لذت حضور فیزیکی در یک طبیعت یا یک مکان را از دست می دهید.

 به همین دلیل ممکن است فرهنگ های خوب کشور های دیگر به بسیاری از کشورهای جهان صادر نشود و یا ممکن است یک کشوری که درآمدش از توریست است درآمد خود را از دست بدهید چون مردمان خارجی دیگر علاقه ای به سفر حضوری ندارند و سعی می کنند در هزینه خود صرفه جویی کنند و از طریق متاورس به دیگر نقاط جهان سفر کنند. بسیاری از انسان ها با این دنیای جدید و نوین تعامل برقرار نمی کنند و همچنان در دنیای قدیمی ماندگار هستند و علاقه ای به خارج شدن از دنیای قدیم را ندارند و با دنیای نوین سازگاری ندارند مثل اکثر افرادی که هنوز هم از گوشی های هوشمند استفاده نمی کنند، زیرا کار با دستگاه هوشمند را نمی دانند و عقیده دارند تکنولوژی برای آن ها ساخته نشده ، این موضوع می تواند یکی از معایب این جهان فرازمینی باشد.

همه چیز درباره وینک و بیبی دوج

مطمئنا همه ما را شنیدیم و می دانیم که یک پلتفرم گیمینگ است. خرید وینک مزایای زیادی برای کاربران دارد، زیرا کاربران این اختیار را دارند تا در اکوسیستم چندین بلاکچین تعامل و فعالیت داشته باشند. وینک اپلیکیشنی است که کاربران بدون نیاز به مجوز می توانند در آن فعالیت کند به همین دلیل جزو یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن ها است که کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده و این موضوع موجب افزایش تعداد کاربران این اپلیکیشن شده است. پلتفرم تاس همانطور که از نامش مشخص است، در این بازی بازیکنان بنا بر پیش بینی خود تاس می انداختند و تاس با عدد انتخابی آن ها کمی متفاوت هست.

امروزه با پیشرفت جهان به سمت جهان فرازمینی ارز دیجیتال پیشرفت زیادی داشته و در کنار ارز دیجیتال خرید بیبی دوج هم گسترده شده است و قبل از خرید به این نکته توجه کنید که بیبی دوج کوین سابقه زیادی ندارد و در واقع در مدت زمان کوتاهی سرکار آمده است. قبل از خرید ارز دیجیتال به این نکته توجه کنید ارز دیجیتال هم مانند بازار سهام ریسک دارد، زیرا ارز در بازار نوسانات زیادی را تجربه می کند و شما باید ریسک پذیر باشید و ترسی بابت از دست دادن دارایی نداشته باشید. البته رمزارز ها یک نوع دارایی دیجیتال هستند که به صورت رمزنگاری ایجاد شده اند و کاملا امن هستند.

گام های خرید زمین در متاورس

گام های خرید زمین در متاورس

گام اول برای خرید زمین در این جهان فرازمینی این است که کیف پولی با استفاده از ارز دیجیتال ایجاد کنید، چون در دنیای فرازمینی باید با استفاده از یک سرمایه قوی زمین خریداری کنید. جهان فرازمینی این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با استفاده از پلتفرم دیسنترالند، ارز بومی خریداری کنند. به یاد داشته باشید که وقتی در متاورس کیف پول ایجاد کنید حتما باید کلید های خصوصی را به یاد داشته باشید و اگر کلید های خصوصی کیف پول خود را به یاد نداشته باشید مطمئناً تمام دارایی های مجازی خود را از دست می دهید. گام دوم انتخاب یک پلتفرم معتبر است شما می توانید از پلتفرم های دیسنترالند، گالا، آپ لند، سندباکس، اکسی اینفینیتی، اسپیشیال، مای نیبر آیلس، استار اطلس و غیره استفاده کنید.

توجه کنید که در این دنیای فرازمینی زمین ها محدود باید در زمان مناسبی زمین خریداری کنید. گام سوم در خرید زمین این است شما می توانید به صورت مستقیم و غیرمستقیم زمین خریداری کنید و از مارکت ها و پلتفرم های با قیمت پیشنهاد شده فروشنده یا قیمتی که خودتان پیشنهاد می دهید، زمین خریداری کنید، برای این کار باید بر روی گزینه بیف ضربه بزنید و قیمت پیشنهاد شده خود را در صفحه باز شده وارد کنید، توجه کنید که در کیف پولتان علاوه بر این که باید به مقدار قیمت زمین پول داشته باشید باید مقداری ارز بومی برای پرداخت کارمزد کمیسیون در کیف پول داشته باشید تا بتوانید زمین خریداری کنید.

ویژگی ها و محدودیت های متاورس

یکی از ویژگی های آن این است که شما احساس حضور در دنیای فرازمینی دارید تا به راحتی بتوانند با دنیای مجازی ارتباط برقرار کنند، البته ابزارهایی مانند و نمایشگر این کمک را به اشخاص می کنند تا به راحتی بتوانند احساس حضور داشته باشند. با استفاده از قابلیت همکاری تمام افراد می توانند با همدیگر منطقه های دیدنی و نقاط مختلف جهان را با استفاده از آواتار یکسان و یکپارچه به صورت سه بعدی مشاهده کنند و به همه نقاط جهان سفر مجازی کنند. از ویژگی های دیگر دنیای فرازمینی یا برتر از جهان استاندارد سازی است. متاورس یعنی دنیایی شگفت انگیز تر و خارق العاده تر از جهان واقعی که در آن زندگی می کنیم در یک دنیای مجازی است که به صورت فیزیکی در آن حضور ندارید و می توان گفت یک دنیای بی نهایت است می توان آن را به یک جاده بی انتها توصیف کرد.

یکی از قابلیت ها این است که می توانید به صورت همزمان با چندین هزار یا میلیارد ها کاربر ارتباط و تعامل داشته باشید. شما می توانید هر زمانی که بخواهید با این دنیای فرازمینی ارتباط برقرار کنیم و می توانید در دنیای فرازمینی خود هر آنچه که به آن علاقه مندید اضافه کنید. در دنیای فرازمینی هزینه های هنگفت وجود ندارد و شما هزینه ای پرداخت نمی کنید و زندگی با رفاه بالا دارید. محدودیت هایی هم در این دنیای فرازمینی وجود دارد. مطمئناً در طول زندگی خودمان اشخاصی را دیده ایم که با زندگی مدرن ارتباط برقرار نمی کنند و همواره حاضر نیستند زندگی مدرن را تجربه کنند، در واقع این افراد همان کسانی هستند که با این دنیای فرازمینی و نوین منطبق نیستند و ممکن است ترجیح دهند در زندگی خود از روش های قدیمی استفاده کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها