کد خبر: 532005
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۶:۰۴:۵۸
| |

استاندار سمنان تاکید کرد:

تسهیل‌گری و پاسخ بانک‌ها به مطالبات مردم در سفر اخیر رئیس‌جمهوری به سمنان

استاندار سمنان خواستار تسهیل‌گری و پاسخ بانک‌ها به مطالبات مردم در سفر اخیر رئیس‌جمهوری به سمنان شد.

تسهیل‌گری و پاسخ بانک‌ها به مطالبات مردم در سفر اخیر رئیس‌جمهوری به سمنان
کد خبر: 532005
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۶:۰۴:۵۸

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان اظهار کرد: بانک‌های عامل استان در خصوص درخواست‌ها و نامه های مردمی واصله در حوزه سفر ریاست‌جمهوری به استان، با نگاه و رویکرد مثبت، تسهیلگری کنند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان استان در سفر رئیسی، به استان، درخواست‌های خود را ارائه کردند که بخشی از این نامه‌ها و درخواست‌های مردمی در حوزه تسهیلات بانکی بود.

هاشمی گفت: طی جلسه‌ای با وزیر اقتصاد و دارایی، پیگیری افزایش سقف تسهیلات بانک‌های استان و پاسخ به مطالبات به حق مردم در حوزه سفر ریاست جمهوری انجام شد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مدیران عامل بانک‌های استان در راستای پاسخگویی به مردم و افزایش رضایتمندی و جلب اعتماد آنان، ضرورت دارد تا نسبت به مکاتبات با مرکز و پیگیری موارد مرتبط با درخواست‌های مردمی را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین ضرورت دارد تا بانک‌های عامل استان، موارد و درخواست های ارجاع شده به شعب زیرمجموعه در شهرستان‌ها را از ابتدا تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی همچنین از بانک‌های عامل استان خواست: در خصوص اخذ تضامین از متقاضیان در حوزه درخواست‌های تسهیلات در بحث سفر ریاست جمهوری، تسهیلگری را در دستور کار قرار دهند.

هاشمی افزود: بسیار زیبا و پسندیده است که برخی از پرداخت تسهیلات مرتبط با درخواست های مردمی در بحث سفر ریاست محترم‌جمهوری، توسط بانک های خصوصی صورت پذیرد.

استاندار سمنان با اشاره به مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: ما امروز باید تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم و گره گشایی از مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان به کار گیریم که بانک ها در این‌ میان نقش تاثیرگذاری خواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها