رئیس کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد:

همکاری دولت در تصویب طرح دو فوریتی عدم تعطیلی و پلمپ واحد‌های تولیدی

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم همکاری و هم افزایی خوبی برای تصویب طرح دو فوریتی عدم تعطیلی و پلمپ واحد‌های تولیدی داشته است.

همکاری دولت در تصویب طرح دو فوریتی عدم تعطیلی و پلمپ واحد‌های تولیدی
کد خبر: 531283
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۲:۴۰:۴۳

عزت اله اکبری تالار پشتی،رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی عدم پلمپ واحد‌های تولیدی بسیاری از مشکلات مربوط به راکدشدن واحد‌ها را حل می‌کند، این طرح از امنیت سرمایه گذاری دفاع می‌کند.

به گزارش شاتا، وی با بیان اینکه دولت سیزدهم همکاری و هم افزایی خوبی برای تصویب طرح دو فوریتی عدم تعطیلی و پلمپ واحد‌های تولیدی داشته است، تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی مدل‌های ارایه خدمات به تولیدکنندگان، صنعتگران و معدنکاران را تغییر خواهیم داد و به روز می‌کنیم، نوع نگاه‌ها را باید تغییر داد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نگاه تامین مالی زنجیره‌ای یک نگاه مدرن است که باید عملیاتی شود.

اکبری تالار پشتی اضافه کزد: هر مسئولی در جایگاه خود وظیفه دارد که مشکلات مربوطه را حل و فصل کند، وزیر صمت با مدیریت جهادی برای حل مشکلات وارد عمل شود، ما نیز در مجلس همراهی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه معادن و اکتشافات ظرفیت‌های عظیمی دارد، گفت: مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مرتبط با بخش صمت از جمله حمایت از بخش معادن و فرآوری مواد آماده همکاری است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها