پیش‌نویس اصلاح قانون بازار سرمایه طرح مجلس بود

اطلاعات غلط سیگنال فروشان باعث زیان مردم شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: لازم است که دولت با توجه به رویکرد حمایتی، پیشنهاد اصلاح قانون بازار سرمایه را خودش به صورت لایحه به مجلس بیاورد.

پیش‌نویس اصلاح قانون بازار سرمایه طرح مجلس بود
کد خبر: 530263
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۷:۰۰:۴۴

محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: لازم است که دولت با توجه به رویکرد حمایتی، پیشنهاد اصلاح قانون بازار سرمایه را خودش به صورت لایحه به مجلس بیاورد.

​به گزارش فارس، وی گفت: یک مقدمه‌ای را دولت و سازمان بورس آغاز کرده بودند که ما بنا به ملاحظاتی ترجیح دادیم که طرح خودمان را در مجلس آماده کنیم.

علیزاده افزود: این که می‌گویند نظرات سازمان بورس به مجلس دیکته شده است، اصلا درست نیست. ما در کمیته بازار سرمایه این موارد را به صورت دقیق بررسی خواهیم کرد.

نماینده ناظر مجلس در شورای عالی بورس تاکید کرد: ما مدافع حقوق تمامی فعالان بازار سرمایه هستیم و از حقوقشان صیانت کامل خواهیم کرد و اجازه اظهار نظری که بخواهد به زیان سهامداران باشد، را نخواهیم داد.

* اطلاعات غلط سیگنال فروشان باعث زیان مردم شد

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نظرات فعالان و آموزش دهندگان بازار را برای اصلاح قانون بازار سرمایه خواهیم گرفت و این افراد دغدغه‌ای نداشته باشند. باید آموزش در بازار سرمایه اصولی و فنی باشد و تایید آن حتما از طریق کانالی با اخذ مجوز صورت بگیرد.

وی این را هم گفت: اگر کسی به بهانه آموزش اغواگری، سوداگری و سیگنال فروشی کرد، ما با آن مخالف هستیم و باید جلوی فعالیت او گرفته شود تا سهامداران مثل گذشته با ضرر و زیان مواجه نشوند.

علیزاده گفت: در سال گذشته شاهد بودیم کسانی که سیگنال‌فروشی می‌کردند و اطلاعات غلط می‌دادند؛ باعث فریب و متضرر شدن مردم شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها