کد خبر: 530260
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مسئولان درباره میزان مالیات بر ارزش افزوده بلیت هواپیما توضیح دهند

رئیس سازمان هواپیمایی به کمیسیون عمران احضار می‌شود

فیروزی پوربادی درباره بررسی تبعات افزایش قیمت بلیت هواپیما در کمیسیون متبوعش گفت: قطعاً در کمیسیون عمران این موضوع را مطرح می‌کنیم و از مسئولان می‌خواهیم برای ارائه توضیحات به کمیسیون بیایند.

مسئولان درباره میزان مالیات بر ارزش افزوده بلیت هواپیما توضیح دهند
کد خبر: 530260
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۰۸:۳۰:۰۰

رحمت‌اله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده که بر اساس آن قیمت بلیت پروازهای داخلی چهار درصد و بلیت پروازهای خارجی 9 درصد افزایش خواهد یافت گفت: این افزایش قیمت‌ها و مصوبات، هم‌راستا با اوضاع و احوال کشور در سایر مسائل است. اینها همه به همدیگر ارتباط دارند و اگر قرار باشد جلوی آنها گرفته شود باید به طور کل و در همه سطوح با آنها برخورد کرد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: ما هنوز با سازمان هواپیمایی کشوری صحبتی در این باره نکرده‌ایم. باید صحبت کنیم و ببینیم نظر این سازمان به عنوان نظر نهایی دولت چیست و چه کاری قرار است انجام دهند.

فیروزی پوربادی درباره بررسی تبعات این موضوع در کمیسیون متبوعش گفت: قطعاً در کمیسیون عمران این موضوع را مطرح می‌کنیم و از مسئولان می‌خواهیم برای ارائه توضیحات به کمیسیون بیایند.

این نماینده عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: متاسفانه در افزایش قیمت‌ها همه به هم نگاه می‌کنند. قیمت ارز و سکه و... را می‌بینند و مصوباتی هم وجود دارد که موجب افزایش قیمت‌ها می‌شود و همه دست به دست هم می‌دهند تا قیمت‌ها مدام افزایش یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها